• Anonym (Orolig)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Nu kommer jag bli hatad av många, men det får jag räkna med. Min son är 20, är lång, snygg och smart, hans flickvän är också 20, men inte det minsta snygg och väger nog 130kg minst. Hon ser ut som ett troll från Tolkiens värld i ansiktet, håret är risigt, näsan är enorm, kinderna alldeles svullna och feta. Brösten är enorma men inte på ett fint sätt, magen hänger i veck som på en michelingubbe, ögonen insjunkna och små, skeva tänder, stora flaxöron och jag tror jag räknade till 5 hakor. prinskorvar till fingrar, till och med händerna är feta. Klär sig i mysbyxor jämnt och sminkar sig fult.

Först tänkte jag att hon nog var efterbliven på något sätt, då hennes utseende lutar lite åt downs syndromhållet, men hon verkar normalbegåvad. Till saken hör att de flickvänner min son tidigare haft alltid vart nätta, söta och sett bra ut.

Den här skapelsen har jag inte en aning varför han träffar, visst hon har säkert en fin personlighet, och det är fint av min son att kunna se mer än utseende...men det här är groteskt!! De skall flytta ihop också och han funderar på att förlova sig....bara tanken att han trär en ring på de där falukorvstjocka fingret får det att vända sig i magen på mig. Hans mor och farföräldrar kommer tappa hakan, och vi kommer att skämmas.

Min man tar inte så allvarligt på det här...han håller med om att hon är rysligt ful men ""sätter ner foten och förbjuder"" mig ifrån att säga det till min son (jag har aldrig lytt honom förut, och kommer inte göra det nu heller då det är jag som bestämmer hos oss, sätter han ner foten stampar jag på den!).

Tänk om de skaffar barn?? Och mina barnbarn ser ut sådär?? Stackars barn...

Jag måste stoppa det här, men hur???

• Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!
  • lillakakan90

Hur elak får man vara? När började bara utseendet spela in? Vart tog det i vägen med det som finns på insidan? Utseendet är verkligen inte allt! Ett stort hjärta och en fin personlighet är det som man kan tycka är viktigast. Medan du ger dig på hans kärlek, vad spelar det för roll om man skulle vara överviktig? Du som mamma borde ju se att om han är lycklig så bör ju du också vara det. Och jag går också ofta i mjukisbyxor och sminkar mig aldrig! Är inte överviktig men jag klär mig helst i säckiga kläder.Och jag är ju inte särskillt snygg. Och jag har en kille som ser bra ut. Och han valde mig! Så då om man bara ska gå på utseendet så lär ju jag aldrig ha blivit gift som jag blev i somras. Så då är ju min fråga till dig som mamma. Är det då jävla viktigt att man måste klaga på din sons val och han är lycklig? Vill du inte hans bästa? ??? Du kanske ska börja tänka om och se Va som gör din son lycklig!

• King

Haha fyfan va patetisk du är . Jag är 20 å vägde 103 en vecka innan jag fick min dotter å innan dess varit så jävla självcentrerad slank alltid fixad osv . Så när jag var som störst skulle jag vara ett troll . Asså jag har kommit fram till anledningen vf klankar ner på henne . Du blev retad genom hela skol åren å fick kommentarer hemma som liten å ung så i din vuxna ålder ändrade du på det df du måste upplysa världen om att du har 65 kg muskel . Vet du vad du är en patetisk kärring skrälle som ska sluta vara så jävla fördomsfull . Hade jag vetat vem du va skulle jag ha spottat dig i ansiktet :) ?

• Frankk

Bland de roligaste och värdigt formulerade inläggen genom historien!

Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • Ems88

Vilken otroligt hemsk sak att skriva, du som är mamma borde dessutom veta bättre. Den här tjejen är någons dotter och man dömer inte någons utseende på det sättet. Hur kan du, som en vuxen kvinna, skriva på det sättet? En människa ska inte dömas efter sitt utseende, utan hur man är som person. Är det viktigt att din son hittar en supersnygg tjej eller är det viktigare att han hittar en tjej som är en fin människa och som han trivs med.

Dessutom tror jag att hon är jättevacker.

• Anonym (Monica)

Fy**n vad ytlig människa du är.

Det var nog det mesta elakaste jag läst.

Var glad ist att din son kan älska en människa för det inre och inte dt yttre.

Jag hade varit en stolt mamma om min son lr dotter hade älskat en annan människa trots att han/hon inte är snygg lr smal lr vad som helst.

Då vet iaf sonen din vad kärlek är!

Men det kanske inte du vet!
  • Anonym (Anonym)

Omg ! Att du inte skäms människa ! Att du ens skriver detta här visar bara hur jävla låg respektnivå du har. Att du bara fokuserar på hennes utseende och inte ens funderar på hur hennes personlighet är bara sjukt. Jag hade fan skämts att ha dig som mor !

• Anonym (F)

Har han dumpat ännu. Eller vill du ha groteska barnbarn?

• 1qw

Särskrivningar, felstavningar osv, troligtvis invånare från bondvischan.

Med största sannolikhet har ni samma mamma å mamma är er pappas dotter.

Personlighet och att det är insidan som räknas är nått som fula människor nyttjar som fras, (det stämmer ej btw).

Det finns dock oftast något som lockar i alla avseenden, är hon rik, kommer hon att ärva osv. Inlägget tror jag är ett skämt, så svaret är till er alla uppretade personer och troligtvis fula å feta, ????

• Anonym (123)

Utgår från att en reell pojkvän med någon ryggrad inte låter mor bestämma vem som får bli flickvän. Men känner igen den litterära stilen i inlägget lite för väl från andra.... känslostimulerande trådstarter.

Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!