• Anonym (Orolig)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Nu kommer jag bli hatad av många, men det får jag räkna med. Min son är 20, är lång, snygg och smart, hans flickvän är också 20, men inte det minsta snygg och väger nog 130kg minst. Hon ser ut som ett troll från Tolkiens värld i ansiktet, håret är risigt, näsan är enorm, kinderna alldeles svullna och feta. Brösten är enorma men inte på ett fint sätt, magen hänger i veck som på en michelingubbe, ögonen insjunkna och små, skeva tänder, stora flaxöron och jag tror jag räknade till 5 hakor. prinskorvar till fingrar, till och med händerna är feta. Klär sig i mysbyxor jämnt och sminkar sig fult.

Först tänkte jag att hon nog var efterbliven på något sätt, då hennes utseende lutar lite åt downs syndromhållet, men hon verkar normalbegåvad. Till saken hör att de flickvänner min son tidigare haft alltid vart nätta, söta och sett bra ut.

Den här skapelsen har jag inte en aning varför han träffar, visst hon har säkert en fin personlighet, och det är fint av min son att kunna se mer än utseende...men det här är groteskt!! De skall flytta ihop också och han funderar på att förlova sig....bara tanken att han trär en ring på de där falukorvstjocka fingret får det att vända sig i magen på mig. Hans mor och farföräldrar kommer tappa hakan, och vi kommer att skämmas.

Min man tar inte så allvarligt på det här...han håller med om att hon är rysligt ful men ""sätter ner foten och förbjuder"" mig ifrån att säga det till min son (jag har aldrig lytt honom förut, och kommer inte göra det nu heller då det är jag som bestämmer hos oss, sätter han ner foten stampar jag på den!).

Tänk om de skaffar barn?? Och mina barnbarn ser ut sådär?? Stackars barn...

Jag måste stoppa det här, men hur???

• Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!
  • Snurre77

Hahaha du är ju asskön, ingen 40+ ser ut som 30 på riktigt! Du är säkert skitsnygg på dina instagrambilder med många olika lager.

Ge fan i din sons gräsliga flickvän och sköt dig själv.

Att prata om människor så som du gör, det är problemet i vårt splittrade land, att hon är för ful för att föda dina barnbarn, vad är det om? Det är sådana som du som gör att Sverige är så splittrat, som gör att vi har ett nazist-parti i riksdagen. Att vi inte ser människors lika värde. Jag låter kanske som nån jävla V-partist nu, så är inte fallet. Stolt moderat. Jag tycker inte att pedofiler, våldtäktsmän och mördare är värda lika mycket som du och jag. Däremot för att en person har "fel" anlag och inte ser ut som vad du tycker är snyggt är ingen anledning att trycka ner henne och säga att hon får föda dina barnbarn. Det har du inye ens med att göra!

Vi gillar olika och kärleken ör blind, se över din världsuppfattning en gång till. PAJAS!

• Gathenhielm

Som filosofen en gång sade: "Ful kvinna, enkel fitta."

Men självklart kan du inte acceptera fula barnbarn. Hur skulle det se ut om ditt ätteblod späddes ut med fulgener? Sådan avkomma måste stoppas till varje pris.

Ett sätt kan vara att iscensätta en otrohet; att trollkvinnan ligger med någon annan bakom sonens rygg. Folk skulle knappast ha svårt att tro att den fula, likt den törstande i öknen, tar all kuk hon kan få.

Reasons... we all have them, at times.
  • arsenikfika

Gud vilken hemsk mamma du är! Hade skämts ihjäl av att vara dotter/son till dig. Du är säkert en sådan som klankar ner på dina egna barn bara för dem inte tycker som du, en sån som aldrig kan inse att hon har fel. Fy skäms. Sånna som du borde inte ens få ha barn. Se dina egna brister istället för andras!! 
    Äckliga människa! 

• Tonyyyyyy

Jag förstår att alla ni som kommenterar känner sig arga, men nu så frågan inte mamman om hur ni känner utan behöver ert råd, vi är alla olika människor och det som ni gillar gillar inte den andre, iaf ett tips kan ju vara att ta med pöjken ner till Amsterdam, köp honom en riktigt sexig kvinna, sedan köper du honom en enligt dig en mindre sexig kanske med en profil som passar hans nuvarande tjej.

Eller så pratar du lite vett i pöjken så löser sig nog allt :)

• Milicaochsaea

hur kan en mamma vara så elak oxh direkt kränka henne och snacka skit som sin sons flickvän direkt efter utseendet? 

Usxh. Ba hemskt av henne. 

• Tessellieee

Det här var bland det vidrigaste jag läst. Aldrig hört talad om en vidriga person än vad du verkar vara. Din son har valt en person som han verkligen älskar och trots att du finns i hans liv så verkar han ha fattat vad livet går ut på... Hoppas innerligt att du säger något till honom om detta och att han väljer att ta avstånd från dig...

• Anonym arg

Usch vilken hemsk människa du måste vara! Hur du kan sitta och skriva så här om en annan människa och den människan din son är kär i!! Fy på mänskligheten! Och alla hemska kommentarer! Jag har noll förståelse över hur du tänker! Är inte insidan det viktigaste? Är inte din sons lycka de viktigaste och att han träffat en bra tjej? Än att du ska få en snygg svärdotter? Det är väl inte du som är tillsammans med henne utan din son och vad han tycker om henne som betyder! Kom igen om hon var knarkare eller något! Det här problemet är ju helt jävla oväsentligt! Risken är ju att du kommer stöta bort din son om han älskar henne. Men han verkar ju inte tagit efter dina hemskheter iaf så det är ju bra! Utan verkar vara mogen och förnuftig och se att det här säkert är en jätte bra tjej. All lycka till dom :)

• Anonym (Haha)

Haha va lätt det är i Sverige att få folk att skriva sura kommentarer så fort inte folk är precis så som man förväntas vara.

Naturligtvis är man en fåne om man resonerar som ts gör men so what? Förmodligen bara ett ett troll som tycker det är kul att provocera.

Tagga ner!

• Anonym (Beauty)

TS kanske är lite överdriven i sitt sätt att uttrycka sig, trollchans, men hade jag varit i hennes sits hade jag nog också undrat vad fan som hände? När två totalt omaka finner varandra brukar folk undra vad som fört dem samman.

Personligen föredrar jag snygga människor. Folk ska ha längd, rak hållning, symmetriska drag och sånt där.

...Inte för att jag hatar folk, fula människor och tjockisar, utan för att jag föredrar en viss typ av människor. Jag ger dem mer respekt.

#Alfamänniskan.

Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!