Inlägg från: Anonym (Va?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va?)

Bordsplacering, bröllop

Jag förstår inte problemet. Par som inte är gifta SKA sitta ihop om man följer etiketten. Gifta par ska inte sitta ihop. Jag tror att du bara vill ha en ursäkt till att flytta henne långt bort. Skyll inte på etiketten för då ser du dum ut inför dom som kan...

• Anonym (Va?)

Jag undrar vilken plats TS får när hennes bror och flickvän gifter sig ;)

• Anonym (Va?)
    Anonym (Yup) skrev 2014-02-07 18:01:22 följande:
    ja eftersom brorsan VILL sitta där han är placerad och inte alls känner att han måste att sitta med sin tjej så lär han knappast gå i taket över placeringen. du kanske ska testa att läsa nästa gång? sen verkar ts vara normalsocial och klarar nog av att sitta bland andra utan att kissa ner sig av skräck.

Jag tänke mig en tråd om några år "Min blivande svägerska hatar mig, måste jag placera henne nära oss på bröllopet? Måste jag ens bjuda henne? Hon har alltid varit emot vårt förhållande och på sitt bröllop så placerade hon mig långt borta med människor jag aldrig träffat. Trots att hon vet att jag är extremt blyg och osäker. Jag vill inte ha någon som är så emot mig och vårt förhållande på vår stora dag. " Då kommer kanske svaren " Självklart ska hon inte bli bjuden! Är hon emot er relation som borde hon inte sätta sin fot på ert bröllop. Det är ER dag, ni ska bara ha positiva och kärleksfulla människor runt er då." ... .. Min tanke är bara att behandla henne som TS själv vill bli behandlad. Hon kanske sätter stora kilar mellan sig själv och sin bror genom att tycka illa om kvinnan i hans liv, och dessutom aktivt visa detta genom ett tydligt ställningstagande i bordsplaceringen.
Svar på tråden Bordsplacering, bröllop