• Anonym (Fundersam)

Män - erfarenheter av Bodycontact.

Jag är en man som gärna skulle vilja träffa kvinnor och par för trevliga sexupplevelser och har då fått uppfattningen att Bodycontact är det bra forum för det? Men som normalutrustad har jag efter att ha tittat runt lite på sidan sett att man inte uppfyller kriterierna för många kvinnor och par där.

Ni män som varit på BC och försökt, har ni lyckats? Berätta om era erfarenheter och hur ni anser att kukstorleken har varit till last eller fördel för er. Finns det några män här med normalstor kuk som har lyckats där överhuvudtaget? Ni med stor kuk, hur har det varit för er?

Vore tacksam för den input ni kan ge så jag kan bedöma om det är värt att lägga ner tid och engagemang på en profil och försöka lyckas, eller om det helt enkelt bara är en värld för välutrustade, xxl och allt vad det kallas där.

• Svar på tråden Män - erfarenheter av Bodycontact.
  • The past is now

Män med sk hästkuk (par) sållar vi bort omedelbart. Det äcklar mig faktiskt.. och i mina ögon är de missfoster.. sorry men..så tycker jag. En myt att män tror att det är vad vi vill ha...

Lycka till!

• Anonym (inte XXL)

Jag är kvinna på BC och söker inte jättekukar. Det är annat som är intressant i val av sexpartner. Jag kan intyga att normalutrustade män lyckats där.

• Inchthing

Inte lyckats få till någon träff även om man är mycket utrustad så det handlar inte om det.

• micromat

Äh normal kukar funkar finfint.. Tycker inte att du ska oroa dig alldeles för mycket

• Anonym (nyfikna vi 2)

Vi är ett helt vanligt par med småbarn och allt vad det innebär...
    Vi har varit med på bc i två år ungefär och har träffat en del sköna vänner där, de med för stor sållas direkt bort.
    Jag som tjej gillar vanliga killar och inga monsterkukar, jag finner de direkt avtändande.
    Du kommer inte att ha några problem att finna sköna bekantskaper på BC
    Härliga hälsningar
    Nyfikna vi 2

• Anonym (röv)
    Anonym (Fundersam) skrev 2014-02-02 11:24:17 följande:
    Jag är en man som gärna skulle vilja träffa kvinnor och par för trevliga sexupplevelser och har då fått uppfattningen att Bodycontact är det bra forum för det? Men som normalutrustad har jag efter att ha tittat runt lite på sidan sett att man inte uppfyller kriterierna för många kvinnor och par där.

Ni män som varit på BC och försökt, har ni lyckats? Berätta om era erfarenheter och hur ni anser att kukstorleken har varit till last eller fördel för er. Finns det några män här med normalstor kuk som har lyckats där överhuvudtaget? Ni med stor kuk, hur har det varit för er?

Vore tacksam för den input ni kan ge så jag kan bedöma om det är värt att lägga ner tid och engagemang på en profil och försöka lyckas, eller om det helt enkelt bara är en värld för välutrustade, xxl och allt vad det kallas där.
    Av de som annonserar så är det säkert 50% som söker en minst 20-kuk,
    men det är bättre att bara kika runt på de andra profilerna.
    Hos de är det kanske 30-40% som nämner kukstorlek i profiltexten, och hos hälften
    av dem så räcker en 17-18 cm`s. 

Du kommer att lyckas få ligga om du kan resa en bit - eller en bra bit -
    och även kan tänka dig en saftig bit :P

• Anonym (röv)
    Inchthing skrev 2014-02-02 12:27:07 följande:
    Inte lyckats få till någon träff även om man är mycket utrustad så det handlar inte om det.
    Välutrustad o med det ansiktet? Bor du 37 mil från närmaste by?
    Är du dryg mot dom små liven, eller skriver du t o m att du vill
    lägga dom i 18 ica-kassar o dumpa dom lite här o var?

(det finns även andra matbutiker, ska vi säga)

• Inchthing
    Anonym (röv) skrev 2014-02-02 12:40:04 följande:
    Välutrustad o med det ansiktet? Bor du 37 mil från närmaste by?
    Är du dryg mot dom små liven, eller skriver du t o m att du vill
    lägga dom i 18 ica-kassar o dumpa dom lite här o var?

(det finns även andra matbutiker, ska vi säga)

Nej varför skulle jag skriva något sådant?
  • Anonym (röv)
    Inchthing skrev 2014-02-02 12:46:57 följande:
    Nej varför skulle jag skriva något sådant?
    Jag bara spekulerade lite kring hur det kan komma sig
    att du med ett snyggt ansikte + välutrustad, inte får till träffar på BC?

Du kanske bara skriver till de som får 1 miljon mail i minuten?
    Eller du kanske inte har varit där mer än någon vecka?

Svar på tråden Män - erfarenheter av Bodycontact.