• Anonym (Fundersam)

Män - erfarenheter av Bodycontact.

Jag är en man som gärna skulle vilja träffa kvinnor och par för trevliga sexupplevelser och har då fått uppfattningen att Bodycontact är det bra forum för det? Men som normalutrustad har jag efter att ha tittat runt lite på sidan sett att man inte uppfyller kriterierna för många kvinnor och par där.

Ni män som varit på BC och försökt, har ni lyckats? Berätta om era erfarenheter och hur ni anser att kukstorleken har varit till last eller fördel för er. Finns det några män här med normalstor kuk som har lyckats där överhuvudtaget? Ni med stor kuk, hur har det varit för er?

Vore tacksam för den input ni kan ge så jag kan bedöma om det är värt att lägga ner tid och engagemang på en profil och försöka lyckas, eller om det helt enkelt bara är en värld för välutrustade, xxl och allt vad det kallas där.

• Svar på tråden Män - erfarenheter av Bodycontact.
  • Sigge48

Har en del erfarenhet från BC, både bra och dåliga. Många som söker och som man även får kontakt med men som i slutändan visar sig vara nån/några som mest enbart vill skriva ett mail eller två, inget mera.

Men man hittar ju även par som är kanon, (det är endast par jag söker föresten) som man verkligen blir bra vänner med över mailen och även genom telesamtal, att man har samma tankar osv men som i slutändan kanske ändå inte slutar i mer än en första trevlig träff utan sex.
    Och givetvis så finns det par som jag går hela vägen med, inte ofta och inte så många men de jag har träffat är mycket trevliga, nyfikna njutningsmänniskor som vill uppleva en extra man, så visst finns det något att hämta på Bc.

Och då är jag en gift medelålders man som kanske har lite över snitt, ingen monster alltså..

• Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Poe) skrev 2014-02-02 13:02:03 följande:
    Vi är medlem på Bc som par och söker då och då en man till för min njutning (kvinna). Och handen på hjärtat är ett av kraven att penisen inte är överdrivet grov och inte över 16-17 cm. Min sambo är lite för stor men vi får sexet att funka bra ändå. Tycker helt enkelt inte det är skönt med stora.
    Hur stör det dig att han är lite för stor?
  • HäckHäxan
    Anonym (röv) skrev 2014-02-02 12:40:04 följande:
    Välutrustad o med det ansiktet? Bor du 37 mil från närmaste by?
    Är du dryg mot dom små liven, eller skriver du t o m att du vill
    lägga dom i 18 ica-kassar o dumpa dom lite här o var?

(det finns även andra matbutiker, ska vi säga)

hahahahah det var ungefär det jag tänkte. Fast jag var mer inne på att han satt i ett högt torn och inte hade hår som Rapunzel
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • mr me

Vad är grejen? Varför? Är det så speciellt och viktigt med sex att man går med på särskilda sexsidor?

• HäckHäxan
    Anonym (man) skrev 2014-02-02 13:12:53 följande:
    Jag och min fru har en parprofil och att den man som skriver till oss läser vår profil och respekterar våra önskemål är ett absolut krav för att vi skall svara honom. I våra ögon så är detta ett mycket effektivt sätt att sålla bort stalkers och knäppskallar.

Med andra ord, om paret har önskemål som du vet med dig att du inte stämmer in på så skall du inte skriva. Som du själv har noterat så finns det många par som inte har önskemål om kukstorlek. Se detta som att det finns par som inte är aktuella för dig men att många återstår.

Ett mer generellt råd är att du måste sticka ut för att lyckas. Det behöver inte nödvändigtvis vara utseendemässigt, men en bra bild (helst ansikte och kropp) och en bra profil (det vill säga utförlig och språkligt bra) är som jag ser det en absolut förutsättning för att  lyckas som man. Du kan ha kukbild, men som jag ser det är endast kukbild detsamma som ingen bild. Ett tips är att välja en bild i en naturlig situation som en annan person har tagit. Det ser mycket mer avslappnat ut än en bild som du själv har tagit med mobilkameran i badrumsspegeln. Se till att fylla i samtliga egenskaper i profilen och var ärlig! Sök inte för många alternativ (det vill säga inte sexkompis, par, älskarinna, giftermål, brevvän) utan fokusera på den typ av människor du vill träffa.

Se till att skriva ett bra första brev. Skriv inte för långt men inte heller för kort. Som du säkert förstår så raderas i princip samtliga brev som bara innehåller träff ikväll? eller läget? omedelbart. Det gäller att hitta en balans så att paret varken misstänker copy-paste (jag vet att funktionen är avstängd, men det är lätt att hacka den) och one line spam. Se till att stava rätt och använd den information som de har i sin profil för att väcka deras intresse!

Om du följer dessa råd så har du gjort dig mer intressant än 95 av alla män på BodyContact.

Det där skriver jag under på också. Jag hoppar över alla de där mailen med en mening eller tja sexy, eller jag vill knulla. Helst seriöst jag undrar ofta om majoriteten som loggar in på en sexsida skruvade ur hjärnan innan.

Men kan man använda ord, skriva på ett sätt som inte får det att låta som en kontaktannons med sju miljoner frågor och krav. Helt enkelt bara vara socialt trevlig så är det inte så svårt att få respons. Jag brukar försöka svara även på mail som är trevliga men där jag inte anser att det finns någon gemensam nämnare eller så med tack men nej tack. Tycker folk som bemödat sig förtjänar att få ett svar helt enkelt, just för att de är så få som faktiskt bemödar sig gällande både profilen och hur de startar en konversation.

För mig som behöver en hjärna i klass med min eller skarpare om så är så är förmågan att bruka ord väldigt viktig. Jag måste tycka om det som finns innanför pannbenet helt enkelt.

• HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-02-02 14:15:59 följande:
    Nu är jag inte medlem där längre, men BC är inte så annorlunda än livet i stort. För båda könen gäller det att attrahera dem som man själv är attraherad av, och det gör man sällan genom att vara konformistisk eller slätstruken. Det kanske känns tryggt att vara och göra som "alla andra", men det leder bara till att man blir en i mängden och försvinner i bruset. Var ditt unika, attraktiva och positiva jag, se till att få fram det med kortast möjliga text och en/ett par bilder, så löser sig resten. Oavsett vad andra säger, det BEHÖVER inte vara så svårt att träffa kvinnor på BC, men är man fel som person eller försvinner i bruset så är det definitivt omöjligt.
    hahahaha

Måste vara därför jag aldrig haft en träff därifrån då :-P För att jag är som alla andra *känns betryggande*
    Eller kan man vara alldeles för jävla unik som det unikum jag är då Förvånad Skrikandes

Att du kan få en träff där är icke svårt att förstå, master of the right words Hjärta

Jag har för höga jävla krav helt enkelt, ingen bra kombination när man har en omöjligpersonlighet. Tur jag är ytlig nog att gilla se på bilder och en mästare på att onanera!
  • HäckHäxan
    Borkason skrev 2014-02-02 14:30:37 följande:
    Jag hängde på BC för flera år sen och lyckades totalt få två ligg och en trekant via den sajten. Kukbilder hade absolut inget med det att göra, som kvinnorna skriver här ovan så är det få som går igång på snoppbilder enbart. 
    En blandning av en personlig, originell presentation och utvalda hälsningsfraser var det som gjorde att jag lyckades. Samt en smula flyt givetvis. Sen räknar jag med att för varje kvinna jag fick i hamn så hade jag säkert misslyckats med fem innan. Så oddsen är lite emot en, vilket inte förbättras av att det är fem-sex ggr fler män som konkurrerar med en om uppmärksamhet.

Jag tyckte också att BC kom till korta i och med att det var en ren annonssajt med brevfunktion. Fanns inga forum eller andra sätt att visa upp sig och föra konversationer. Stack du inte ut i presen så var du körd.
    Kvinnor och par har naturligtvis mest ut av en sajt som BC, då de aldrig saknar anbud att sålla bland. För män tycker jag nog att portaler som Klubb6 eller Victoria Milan är bättre. 
    Jag håller med dig om BC och annonser. Det är därför jag föredrar klubb6 även om deras jäkla servrar kraschar stup i ett. Men de har ett forum och man kan skriva med människor precis som här inne och det gillar jag, samt noveller, finns många som skriver noveller och det gillar jag det med =)
  • HäckHäxan
    Inchthing skrev 2014-02-02 18:51:37 följande:
    Det skulle kunna vara så att det jag kanske ska känna att någon verkar intressant också?
    Är ju den absolut viktigaste biten. Någonstans skall det ju klicka och gör det inte det så spelar det ingen roll hur stor/ liten kuk man har eller vackert ansikte eller för den delen snygg röv som mig då ;)
    *lite skämt ifall någon missade det*
  • HäckHäxan
    Tom Araya skrev 2014-02-03 12:39:31 följande:
    Mina tips:

Skriv inget om sex om det inte uttryckligen önskats att du ska svara med sådant. Var trevlig, nyfiken och välformulerad i dina meddelanden, i synnerhet det första. Skriv inga noveller, men gärna lite längre än -Hej, hur är läget? Skriv bara till de vars önskemål du stämmer in på. Skriv till många. Min erfarenhet är att man som man, intresserad av kvinnor får 5-10 svar på 100 skickade meddelanden. Ha bilder, bra bilder, som visar mer än organet (kan du låta bli helt), visa gärna ansiktet på bild, om du vågar. Ha en bra presentation att hänvisa till som visar vem du är och vad du är ute efter.
    Grym som alltid!

Precis så och det fungerar!
  • HäckHäxan
    mr me skrev 2014-02-04 03:12:08 följande:
    Vad är grejen? Varför? Är det så speciellt och viktigt med sex att man går med på särskilda sexsidor?
    För vissa alldeles säkert.

För mig är sex jätteviktigt. Innebär ju inte att jag i praktiken ligger med vem som helst. I så fall hade jag ju redan träffat folk från både bc och klubb6 men det har jag inte eller jo jag har träffat en man från K6 för att få kantareller Helt normalt om man heter häxan.

Men jag älskar sex och jag tycker människor är intressanta, och jag gillar att bolla tankar, ibland utveckla mitt eget tänkande och då tycker jag sexsidorna är bra.

Om jag bara velat knulla hade jag kunnat göra det med folk här inne, för det ramlar ner ett gäng mail här då och då också av svältfödda gifta/ sambo män som inte får knulla hemma, unga grabbar osv. Bara för att vissa finns tillgängliga så betyder det inte att man vill ha dom!
Svar på tråden Män - erfarenheter av Bodycontact.