• Anonym (Charmig)

Hur ofta ska man knulla

Hej!
    Min fru och jag har ett bra förhållande. Det vackraste som finns är att se henne gå upp på morgonen precis som gud skapade henne. Vi tycker om att knulla och tycker att räcker en gång i veckan.
    Hur ofta knullar ni? Knullet får inte bli mekaniskt.

• Svar på tråden Hur ofta ska man knulla
  • Anonym (asdf)
    Anonym (ofta=roligare) skrev 2014-02-10 17:20:36 följande:

Jo, fast jag har barn och grejer (just nu sjukskriven, mer tid men inte mer energi) och har sex 2-3 ggr om dagen i snitt. Och jag är över 30 år. För mig är sex viktigt för att må bra och vi prioriterar det även när vi är trötta. Många gånger jag tänkt hoppa över för att jag inte orkar men så blir det ändå för att nån blir sugen och då orkar jag oftast ändå. Men jag prioriterar sex framför tv, intressen, datorn osv. När jag inte gjorde det i mitt förra förhållande blev det sex 1-2 ggr i veckan, men då vart det för sällan för att jag skulle ha lika skönt. Så det handlar mycket om hur viktigt det är för en, mer än ålder och barn.
    Ja, det har du nog visserligen rätt i. Men i mitt fall så var det så att jag och frugan knullade som kaniner när vi var unga och fria. Nu mycket mer sällan, trots att vi båda egentligen har hög drift. Frugan är mer lättpåverkad av stress och tappar lusten när det är för mycket annat runtomkring...
  • Anonym (nöjd)

Jag tycker det är mycket skönare att onanera, därför föredrar jag att onanera och onanerar flera gånger i veckan, men nöjer mig med sex (med min man) ett par gånger i månanden.

• Tom Araya
    Anonym (Charmig) skrev 2014-02-04 08:54:41 följande:
    Hej!
    Min fru och jag har ett bra förhållande. Det vackraste som finns är att se henne gå upp på morgonen precis som gud skapade henne. Vi tycker om att knulla och tycker att räcker en gång i veckan.
    Hur ofta knullar ni? Knullet får inte bli mekaniskt.

Hur ofta ska man knulla
    Så ofta man har tid, ork och lust till.
    För mig är det betydligt mer än en gång i veckan.

Jag har svårt att se hur knullet blir mekaniskt för att man gör det ofta, jag tycker snarare man anstränger sig mer för att variera om man har sex ofta än om man har det sällan. Variation är svaret på det problem du befarar.
  • Anonym (Hehe)

Varje dag och helst 10 gånger om =)

• Anonym (asdf 2)

förra veckan tror jag att frun kom 11 gånger på tre dagar.. sammanlagt kanske vi knullade 16-18 gånger förra veckan?

• Furstinna

5-6 ggr vecka hade varit optimalt för mig.

• HäckHäxan
    Anonym (asdf 2) skrev 2014-02-11 06:41:47 följande:
    förra veckan tror jag att frun kom 11 gånger på tre dagar.. sammanlagt kanske vi knullade 16-18 gånger förra veckan?
    och hon kom bara 11 gånger av 16-18 Förvånad
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • dooleys85

Vi har sex ca 2 ggr om dan när vi är barnlediga v.v. ibland hinner vi med även då vi har barnen (är särbo)

Vi är väldigt aktiva, svårt låta bli varann. Varit tillsammans snart 1 år.

¸.?*¨*?☆ Isaac 051109, Elias 080923, Nova 101231☆?*¨*?¸.
Svar på tråden Hur ofta ska man knulla