• Anonym (Charmig)

Hur ofta ska man knulla

Hej!
    Min fru och jag har ett bra förhållande. Det vackraste som finns är att se henne gå upp på morgonen precis som gud skapade henne. Vi tycker om att knulla och tycker att räcker en gång i veckan.
    Hur ofta knullar ni? Knullet får inte bli mekaniskt.

• Svar på tråden Hur ofta ska man knulla
  • Anonym (asdf 2)

häck: haha nej, 11 gånger på tre dagar som sagt ;P

hon kommer alltid minst en gång, oftast två, ibland tre ^^

• artan22

Så ofta som möjligt tycker jag, bara att köra olika positioner hela tiden så det blir kul och spännande.
    Älskar sex och sexsnack ;) så kom gärna in och chatta med mig gratis här goo.gl/SKcIQh

• Anonym (Sällan)

De flesta har väl sex några gånger per vecka skulle jag tippa. Är ni nöjda med en gång är det väl bra för er. Hur gamla är ni och hur länge har ni varit tillsammans? Själva har vi varannan vecka ungefär. Vi är 45 nu och har varit gifta i elva år.  Med sin förra pojkvän hade hon sex 3-4 gånger i veckan, så det kan variera mycket beroende på partner.

• HäckHäxan
    Anonym (asdf 2) skrev 2014-02-11 07:03:10 följande:
    häck: haha nej, 11 gånger på tre dagar som sagt ;P

hon kommer alltid minst en gång, oftast två, ibland tre ^^
    Bra Blev lite orolig där Tungan ute
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Luella L

2 gånger om dagen, helt klart. Och en avsugning på det. Men iallafall minst 1 gång om dagen sex och 1 avsugning.

Alltid undrar hur dagens killar lever och klarar av det så sällan?

När jag träffade min sambo var han van vid en gång i månaden- det jobbade vi bort rätt fort kan jag säga och han trodde inte det ens var möjligt så som vi har det nu. Allt handlar om ge och ta och visa uppskattning för varandra. Inte heller ta varandra förgivet.

Allt ligger lite hos tjejen anser jag,- vill han inte mer- se då till att han vill mer. Var påhittiga!

• wiwi

2,3 ggr i vecka
    jag tror det är bäst så inte så lite och inte så mycket att bli tråkigt under tiden

• Anonym (Charmig)

Imorgon ska jag hjälpa min fru av med kläderna. Vi lägger oss helt nakna i sovrummet och smeker varandra.

• enpc

Vi har sex 1-2 ggr per dag och vi älskar varandra mer och mer efter 1 1/2 år

• Anonym (?)
    Anonym (asdf 2) skrev 2014-02-11 06:41:47 följande:

förra veckan tror jag att frun kom 11 gånger på tre dagar.. sammanlagt kanske vi knullade 16-18 gånger förra veckan?

Hur gammal är du? Hur gör du?!
  • Anonym (Kvinna 1)

Så ofta båda vill ...

Jag och min man har uppskattningsvis sex 24-25 dagar per månad. Vi älskar att ha sex med varandra och tar varje chans men ibland måste vi hoppa en eller två kvällar för att återhämta oss. Har varit tillsammans i 11 år och gifta i 10 år och det sista vi har är mekanisk sex

• vargveum
    HäckHäxan skrev 2014-02-11 15:25:48 följande:

Bra Blev lite orolig där 

Vi ligger 2-3 gånger i veckan och eftersom orgasmer kom in i tråden så kommer hon runt 14 gånger i snitt (idag 18 dock) och jag kommer 1-3 gånger, oftast 2
Svar på tråden Hur ofta ska man knulla