Någon som provat klitorispump?
Hej!
Som frågan lyder, är det någon av er som provat en klitorispump eller vaginapump? Ingen av mina vänner har provat.
Hej!
Som frågan lyder, är det någon av er som provat en klitorispump eller vaginapump? Ingen av mina vänner har provat.
Öh, va?
Ska man PUMPA upp klitoris eller vaginan??
Varför? Hur?
Tycker inte att det är nån höjdare. De jag har provat har liksom inte fått riktigt tag så att det gått att pumpa.. Har fått hålla fast den och sen pumpa, det har bara blivit märkligt. Tyvärr.
Så att den blir bullig och fin.
Gör inte det ont?
Har aldrig provat, har inte ens sett en haha.
Hur kan det kännas som att bli skickad?
Ja, klitorispump många gånger, och bröstvårtspump på klitoris många gånger. Funkar väldigt bra på min Anna i alla fall, något jag nämnt rätt många ggr i vår blogg. Rena recensioner finns här:
hasseochanna.wordpress.com/2014/01/09/recension-klitoris-sug/
hasseochanna.wordpress.com/2014/01/05/recension-brostvartssug/
hasseochanna.wordpress.com/2014/01/08/recension-av-annan-brostvartssug/
Anna får inte orgasmer av dessa sugar, verkligen inte, men klitoris (eller bröstvårtorna) blir mycket känsligare av att den blir mer blodfylld - vilket ju inte känns så märkligt, kan jag tycka.
Någon sån vaginapump har vi aldrig testat.
Nej, inte provat men ser helt klart coolt ut. Får man ökad känslighet och det känns "fylligare" för mannen kan det ju va en kul grej att testa. Blir sugen när man ser bilderna på t.ex. denna:
box2you.se/index.php&path=53&product_id=234
Spännande HasseA, har faktiskt köpt en sån som ni bloggade om! Ska bli spännande att se hur det känns. Hoppas att den kommer snart så jag kan testa ihop med min KK.