• Anonym (pumpy)

Någon som provat klitorispump?

Hej!

Som frågan lyder, är det någon av er som provat en klitorispump eller vaginapump? Ingen av mina vänner har provat.

• Svar på tråden Någon som provat klitorispump?
  • Philippa

Öh, va?

Ska man PUMPA upp klitoris eller vaginan??

Varför? Hur?

• Anonym (yy)

Tycker inte att det är nån höjdare. De jag har provat har liksom inte fått riktigt tag så att det gått att pumpa..  Har fått hålla fast den och sen pumpa, det har bara blivit märkligt. Tyvärr.

• Anonym (yy)
    Philippa skrev 2014-02-05 16:05:27 följande:
    Öh, va?

Ska man PUMPA upp klitoris eller vaginan??

Varför? Hur?
    Nej det är till för att man ska få orgasm. känns som att bli slickad typ.
  • LillaJag06

Gör inte det ont?

Har aldrig provat, har inte ens sett en haha.

Hur kan det kännas som att bli skickad?

• HasseA

Ja, klitorispump många gånger, och bröstvårtspump på klitoris många gånger. Funkar väldigt bra på min Anna i alla fall, något jag nämnt rätt många ggr i vår blogg. Rena recensioner finns här:
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/09/recension-klitoris-sug/
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/05/recension-brostvartssug/
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/08/recension-av-annan-brostvartssug/

Anna får inte orgasmer av dessa sugar, verkligen inte, men klitoris (eller bröstvårtorna) blir mycket känsligare av att den blir mer blodfylld - vilket ju inte känns så märkligt, kan jag tycka.

Någon sån vaginapump har vi aldrig testat.

• HasseA
    LillaJag06 skrev 2014-02-05 16:12:47 följande:
    Gör inte det ont?
    Har aldrig provat, har inte ens sett en haha.
    Hur kan det kännas som att bli slickad?
    Näe, slickad, det vet jag inte heller. De finns ju med vibrationer dock, men på Min partner blir det mer som ett förspel, sug med (eller utan) vibrationer.

Jag tror ordet pump är lite missvisande, i alla fall om man jämför med de vi provat, för där handlar det om sug. En gummituta som pumpar (jaja, visst) upp ett sug. Inte så otroligt kraftigt.
  • Anonym (Swinger)
    HasseA skrev 2014-02-05 16:25:13 följande:
    Näe, slickad, det vet jag inte heller. De finns ju med vibrationer dock, men på Min partner blir det mer som ett förspel, sug med (eller utan) vibrationer.

Jag tror ordet pump är lite missvisande, i alla fall om man jämför med de vi provat, för där handlar det om sug. En gummituta som pumpar (jaja, visst) upp ett sug. Inte så otroligt kraftigt.
    Ser det mer som ett sätt att öka chansen till orgasm vid fortsatta lekar än ett rent orgasmverktyg. Vi använde det rätt ofta i börja av vår relation då min flickvän på den tiden hade mycket svårt för att få orgasm. Som tidigare nämnt är pumpar av dessa slag mer till för att öka blodflödet och på så sätt öka chansen till orgasm. Visserligen hände det någon enstaka gång att hon fick orgasm av pumpen om man samtidigt använde dess inbyggda vibration. En bra kombination är att använda pump tillsammans med någon kräm eller liknande som stimulera blodgenomströmningen. Finns en del smak och luktfria preparat speciellt för detta ändamål men det fungerar lika bra med något linnement eller i extremfall försiktigt användande av tigerbalsam. Linnement och Tigerbalsam är dock inte så trevligt om man tänker fortsätta lekarna med att slicka smakar illa och kan ge minst sagt konstiga biverkningar på läppar och tunga.   
  • Anonym (Coolt)

Nej, inte provat men ser helt klart coolt ut. Får man ökad känslighet och det känns "fylligare" för mannen kan det ju va en kul grej att testa. Blir sugen när man ser bilderna på t.ex. denna:

box2you.se/index.php&path=53&product_id=234

• Anonym (pumpy)

Spännande HasseA, har faktiskt köpt en sån som ni bloggade om! Ska bli spännande att se hur det känns. Hoppas att den kommer snart så jag kan testa ihop med min KK.

Svar på tråden Någon som provat klitorispump?