• tintinigbg

IVF under 2014

Jahopp då har man gått och blivit sjuk :(. Hög feber. Ska ju göra äp på tisdag. Det kan man göra även om man e sjuk va?

• tintinigbg

Jag är bara nyfiken på en sak. Ni som använt lutinus efter ägguttag. Vilja tider eller hur många timmar mellan varje

• tintinigbg

11 fina ägg fick de ut idag. Hade dubbelt så många äggblåsor. Så nu är det bara att hoppas att något/några av äggen som blir befruktade. Det får vi reda på på torsdag då det blir återföring om allt går som det ska

• tintinigbg

Imorgon ska vi upp för insättning. Ska bli spännande att se hur många av de 11:a äggen som blivit befruktade. Spännande och nervöst.

• tintinigbg

Av mina 11 ägg så hade 7 blivit bra befruktade. Så nu ruvar jag på 1. De andra 6 blev eskimåer. Känns så skönt

• tintinigbg

Har en liten fråga. Ni som ruvat och fått plus när tror ni att ni kände att ni var gravida. Och vad var det som kändes?

• tintinigbg

Hjälp upptäckte i morse att jag fått ett blåmärke runt naveln och lite smalare neråt. Kan det ha något med äp, insättning eller hormonerna? Hade insättning i torsdags ET så jag är på rd3 då eller?

• tintinigbg

Ska tillägga att det drog och högg till lite i magen i morse. Det är väl för tidigt för 'pyret' att fästa?

• tintinigbg

Det var ett 2 dagars. Kan det varit så att det fäste då? Har känts som det drar nere i magen och sticker till idag. Men kanske bara inbillar mej

• tintinigbg

Rd 13 imorgon och Testdag torsdag. Är så nervös för vad det ska visa. Funderar på att tjuv testa imorgon då jag ska upp till SU och ta blodprov på torsdagen. Kan det visa något imorgon eller är det för tidigt?

• tintinigbg

Sorry att jag inte har varit inne och skrivit innan. Har mått så dåligt och varit ledsen över att det inte lyckades detta försök. Sen har jag haft problem med min överstimulering. Trodde jag klarat mej men icke.

Var inställd på att det inte skulle lyckas denna gång men så klart så hoppades man. Har varit några jobbiga dagar.
    Så ska träffa psykologen på mottagningen nästa vecka.

Om allt går som det ska blir det FET v 46.

Fick min blödning i söndags eftermiddag men den var slut i morse. Är det normalt? Trodde jag skulle blöda mycket mer än vanligt

• tintinigbg

Imorgon ska jag upp för insättning av ett tinat embryo. Lite nervös är man ändå. Man undrar ju vad man gjorde fel förra gången eftersom man inte lyckades.

Kram på er alla både ni som lyckats och ni som fortfarande väntar

Svar på tråden IVF under 2014