• Nicka

IVF under 2014

Har en fundering, är de nån mer än jag som har föräldrar eller släkt som bor långt bort och som ännu inte vet om att de är en bebis på väg? Har min pappa 50 mil bort och han vet inget om vårt IVF och han vet inte om att han skall bli morfar..hur berättar man? Känns sådär över telefon men har ju ingen möjlighet att träffa honom...

• Nicka

Önskar er lycka till Moolie!!
    Pratade med min pappa igår och berättade för honom att han ska bli morfar :) glad och chockad blev han :)

• Nicka

Grattis till tio ägg starshaped :) önskar er ett stort lycka till på onsdag!!

Idag känner jag mej väldigt nervös, ringde från ultraljudsmottagningen idag och undrade om vi kunde komma imon istället för på onsdag för att göra KUB...

• Nicka

Tack! Blir mer och mer nervös, jobbigt att veta att de finns dom som går omkring med ett dött foster i flera veckor :( känner mej just nu inte så gravid.. "Bara" mage som växer. Har försökt intala mej själv att är nått fel så blir de mf men så verkar de ju inte vara för en del :( å vad jag längtar o inte längtar tills i em..

• Nicka

De som jag varit så rädd för har nu hänt, vår lilla Snottis har inte växt sen vecka 9 skulle varit i vecka 14 idag....imorgon åker vi in för att framkalla missfall, hur fan skall jag/vi orka att resa oss igen?! Detta är en mardröm

• Nicka

Tack alla fina kämpande människor för era kramar tankar och pepp!

• Nicka

Ligger nu här hemma med fruktansvärda smärtor och blödning :( vi beslutade oss för att åka hem ca en och en halv timme efter att jag fått tabletterna då de inte hände så mycke på sjukhuset.. Känns för jävligt detta :(

Härligt starshaped önskar er all lycka till!

Svar på tråden IVF under 2014