ont runt slidmynning mot analhålet efter samlag - ej svamp
Hej,
Om ni sett mitt tidigare inlägg så har jag haft svamp JÄTTE LÄNGE, och äter just nu en flukonazol kur, min svamp i fittan är borta sedan en och en halv månad.
Men jag blir inte av med problemet att TROTS att jag o min pojkvän väntat länge med att ha SAMLAG - penetrerande så när vi skulle ha så får jag FORTFARANDE ONT EFTER SAMLAGET. det är som BRÄNNÄSSLOR och svider som fasen vid slidmynningen och den är jätteröd och jag gråter för skjutton, jag har haft så ont i flera år, redan sedan 2010....... :(
men jag har trott att det är av svamp till och från och jag har haft utslag av svamp etc och behandlats och behandlar som sagt.
Jag använder EMLA kräm som är bedövande och vitt vaselin. Jag sköter mig otroligt bra, har en bra kost och är hälsosam, jag kan alla trix och knep med olja, utan trosor , bomull etc. Så det är inte det jag behöver svar på.
Jag behöver hjälp. HUR SKA JAG GÖRA FÖR ATT BLI AV MED DENNA SMÄRTA RUNT FITTHÅLET?
Den SVIDER och jag har väntat med samlag i ett halv år och trots det hjälper det inte. Ja jag är Våt och kåt osv, och vi använder mycket olja, vaselin, långa förspel.
Jag vet inte vad jag ska göra, blir helt galen.
Som sagt, vill ha råd och tips om vad man ska göra för slidan UTÖVER det jag gör.
tack!