Har du ätit frukost idag?
Ja, har du det? Vad blev det? Blev det något särskillt för att det var Söndag? Tell me! Jag behöver frukostförslag....
Ja, har du det? Vad blev det? Blev det något särskillt för att det var Söndag? Tell me! Jag behöver frukostförslag....
ja, 2 mackor med mosad avokado och skivad tomat. Sjukt gott! lite salt eller citron på piffar upp.
Ja, bacon och ägg och kaffe.
Jo, min pojkvän "tvingade" i mig ett glas yoghurt o två hårda mackor med leverpastej o gurka....
Ja, jag älskar frukost och speciellt på helgen när man kan ta sig tid! Idag åt vi scrambeld eggs, knaperstekt bacon och en liten skål med yoghurt och müsli. Till det en kopp kaffe, ett glas jouice och ett glas vatten. Och en vitamintablett ;)
Annars tycker jag om gröt, ägg i flera former (kokta, stekta, omelett, skivade på mackan, äggröra med smör och kaviar), färsk frukt som melon skivad på tallriken eller blåbär, hallon, banan på naturell yoghurt. Färskpressad apelsinjuice, småyoughurt, smörgås med räksallad, ost och skinka, rostbiff och potatissallad. Lyxar vi till det ordentligt, vilket inte händer så ofta, kan det bli en crossiant med nutella... Mums!
Ja, jag äter alltid frukost. Vill ha samma sak varje dag. Proviva, 2 mackor med messmör, en tallrik filmjölk med Havrefras. Först när frukosten landat i magen ordentligt dricker jag kaffe.