Pergotime
Har fått pergotime och även metformin utskrivet på privatklinik i Malmö (då vi inte fick någon hjälp inom landstinget på 4 år!). Tydligen skrivs detta ut till kvinnor med PCOS som jag har. Har i stort sett inga ägglossningar på egen hand. Första kuren nu på dag 17 gjordes ultraljud som visade en större äggblåsa o en lite mindre. Fick då dagen efter ta ovitrelle spruta hemma själv som gör att ägget/äggen lossnar. Har även tagit ett blodprov för progesteron som jag fick svar på i fredags där värdena visade på att jag haft ägglossning. Ett mirakel bara det tycker jag! I fredags tog jag ett tidigt gravtest från billiga tester för jag ville se om jag kunde överraska med världens bästa alla hjärtans dag present. Fick ett svagt andra streck. Beräknad mens idag, men den har inte kommit än men har testat igen med clearblue både igår o idag o d va negativt:( så förmodligen dyker mensen upp när som helst! Men än är inte hoppet ute! Så im den kommer så är det bara att köra samma procedur igen o hoppas på att det snart resulterar i ett litet mirakel eller två! :) håller tummar för oss alla!!