Inlägg från: Rocket Mania |Visa alla inlägg
  • Rocket Mania

Underkläder

Mina pojkar delar strumpor. Kalsonger har de varsin hög i varsin låda men det beror på att de har olika storlek inte för att jag tycker det är äckligt. De kalsonger storebror växer ur hamnar således i lillebrors låda.

Vi brukar tvätta underkläder efter en dags användning, ser inte hur det skulle bli äckligt. Undrar vad folk gör med sina underkläder för att de ska bli så äckliga att ingen annan vill ha dom

• Rocket Mania
    Natulcien skrev 2014-02-12 10:56:16 följande:
    Men man tvättar ju? Vore det "äckligt" trots tvätt, så vore det ju lika äckligt att återanvända sina egna trosor och kalsonger...och det antar jag att de flesta gör..? Flört
    Alltså, jag skulle ju inte bli förvånad om vissa här på FL slänger trosorna efter en dags användning. Det är en sådan sjuk bacillskräckshysteri att jag blir både fnissig och förskräckt. Handdukar används EN gång, lakan tvättas flera ggr i veckan. Kläder byts flera ggr per dag. Allt är fullt av äckliga bakterier osv. Fattar folk inte vad de gör med sin miljö? Försurade och förstörda vatten osv. DET om något är väl sjukt äckligt?
Svar på tråden Underkläder