• Anonym (storlek)

Vad kan en vanlig tjej ta emot?

Hej,
    Är lite nyfiken på hur stor en vanlig tjej klarar att ta mot och om det går att träna upp förmågan?
    Jag köpte en dildo i Silicon till min ex-fru som var gjuten efter Jeff Stryker, ca 25 cm lång och ganska tjock - hon klarade att ta hela efter lite uppvärmning och en del glidmedel!
    Hon var riktigt duktig och hjälpte till själv med att trycka på och jag behövde egentligen bara hålla den stadigt.
    Jag fick känslan av att hon var väldigt nöjd med att vara helt fylld men vad är normalt att tjejer klarar?
    25 cm är väl ganska mycket?

">

Ex-frun vägde 65-70Kg och var nog 170+ lång, 
    kan man tro att en tjej på 50Kg och 160cm klarar att ta mot samma utan att det känns obekvämt?

• Svar på tråden Vad kan en vanlig tjej ta emot?
  • Sommarlöv
    Anonym (storlek) skrev 2014-02-16 16:22:36 följande:
    Hej,
    Är lite nyfiken på hur stor en vanlig tjej klarar att ta mot och om det går att träna upp förmågan?
    Jag köpte en dildo i Silicon till min ex-fru som var gjuten efter Jeff Stryker, ca 25 cm lång och ganska tjock - hon klarade att ta hela efter lite uppvärmning och en del glidmedel!
    Hon var riktigt duktig och hjälpte till själv med att trycka på och jag behövde egentligen bara hålla den stadigt.
    Jag fick känslan av att hon var väldigt nöjd med att vara helt fylld men vad är normalt att tjejer klarar?
    25 cm är väl ganska mycket?

" rel="nofollow" target="_blank">

Ex-frun vägde 65-70Kg och var nog 170+ lång, 
    kan man tro att en tjej på 50Kg och 160cm klarar att ta mot samma utan att det känns obekvämt?
    På vilket sätt var hon duktig för att hon lyckades få in så mycket som möjligt i musen.....?
  • HäckHäxan
    Anonym (n) skrev 2014-02-16 19:45:26 följande:
    Nej det förstår jag inte, hur skulle någon som tycker det är skönt med en dildo stor som en bebis överhuvudtaget känna att där var något mellan benen när du vill komma till. Snacka om uttänjd.
    hahah ja för det blir man ju inte när man klämmer ut en unge liksom och då blir ju alla förslappade resten av livet... eller inte Drömmer

Kanske är just poängen att tänja/ spänna ut för man tycker om det, för att man kommer åt punkter som man inte gör annars och för att man uppfattar det som skönt, både den som ger och den som tar emot, att man fascineras av kroppen helt enkelt.
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Anonym (*_*)
    David76 skrev 2014-02-16 19:52:01 följande:
    Fortsätt du lev i din tro att killar inte alls tycker det är häftigt att deras tjej klarar av stora kukar/dildosar.
    För precis alla killar är förstås som du? Obestämd 

Hur slidan är utformad varierar ju. Att man är lång och smal behöver inte betyda att man är djup och trång liksom att alla långa, smala killar inte har långa, smala kukar. 
  • HäckHäxan
    Lever så skrev 2014-02-16 20:00:41 följande:
    Själv penetrerar jag aldrig fittan när jag onanerar utan använder en liten vibrator mot klittan och ibland men väääldigt sällan använder jag en (smal) glasstav analt samtidigt.
    Och jag kan inte använda en vibrator alls, hatar ljudet och det blir för mycket stimulering, för intensivt så det blir direkt oskönt och rätt avtändande. Kan absolut komma utan något i mig, men de orgasmerna är inte lika sköna, hårda eller förlösande och jag kan inte se någon mening med att onanera halvdant när jag har möjlighet att göra det fullt ut som jag har om jag är hemma hos mig själv då
  • HäckHäxan
    Anonym (Annars) skrev 2014-02-16 20:06:30 följande:
    Jag tycker det blir groteskt med jättekön, vare sig de sitter på män eller kvinnor. Och detta med att man klarar föda barn, långt ifrån alla klarar det, jag håller inte för det. Blev både klippt och hjälpt med varma handdukar och handgrepp men fortsatte ändå spricka sönder både utanpå och inuti. Tur för mig att det finns nål och tråd :/ stoppa in jättesaker får man gärna göra... i någon annan :p (får man förresten känna lite stolthet över att vara tight? Jag har liksom inget val).
    Klart man får känna stolthet över det. Jag är jätteglad för att min fitta är intakt, för att jag slapp knö ut mitt barn den vägen, hon fastnade så det gick inte och jag fick akutsnittas. Men jag kan få in en hand och är tajt ändå. Det handlar om hur vältränade muskler man har. Har du ingen koll på dina muskler och om du aldrig tränar dom så blir man förslappad, det gäller ju benmuskler lika väl som musklerna i vaginan.
  • K a t

Vad har frågan med vikt och längd att göra? Obestämd

• missan75

Av ren nyfikenhet, vad är meningen med detta? Att en tjej ska "ta" så mycket som möjligt bara för att eller vad?

• HäckHäxan
    K a t skrev 2014-02-16 20:57:31 följande:
    Vad har frågan med vikt och längd att göra? Obestämd
    Ingen aning, vet helt ärligt inte hur de hamnade in på det där eller hur de hittar någon logik alls på det.
  • lykantrophona

Det är lite läskigt att David76 prioriterar vad som är häftigt att se på framför vad som är skönt för partnern. Eller har jag missuppfattat något?

Jag kan tycka det vara roligt att utmana sig själv ibland, och det behöver inte alls vara farligt att bli fistad (men för mig är det helt enkelt en naturlig fortsättning av att sätta i fler fingrar lite i taget, inte ett mål i sig). Men när det gäller sådant som storlek på dildos, kukstorlek etc, så är det killarna som är mest besatta, verkar det som. Det finns så mycket annat än just storlek...

• David76

Men vad tror du då lilla vän? Vad tycker en kille är mest upphetsande? Bara två alternativ, stor dildo vs liten dildo? Inte nu vilket tjejen tycker är skönast utan vilket killen tycker är mest upphetsande att se!

Anonym (*_*) skrev 2014-02-16 20:51:58 följande:
    För precis alla killar är förstås som du?   Hur slidan är utformad varierar ju. Att man är lång och smal behöver inte betyda att man är djup och trång liksom att alla långa, smala killar inte har långa, smala kukar. 

Svar på tråden Vad kan en vanlig tjej ta emot?