• Anonym (storlek)

Vad kan en vanlig tjej ta emot?

Hej,
    Är lite nyfiken på hur stor en vanlig tjej klarar att ta mot och om det går att träna upp förmågan?
    Jag köpte en dildo i Silicon till min ex-fru som var gjuten efter Jeff Stryker, ca 25 cm lång och ganska tjock - hon klarade att ta hela efter lite uppvärmning och en del glidmedel!
    Hon var riktigt duktig och hjälpte till själv med att trycka på och jag behövde egentligen bara hålla den stadigt.
    Jag fick känslan av att hon var väldigt nöjd med att vara helt fylld men vad är normalt att tjejer klarar?
    25 cm är väl ganska mycket?

">

Ex-frun vägde 65-70Kg och var nog 170+ lång, 
    kan man tro att en tjej på 50Kg och 160cm klarar att ta mot samma utan att det känns obekvämt?

• Svar på tråden Vad kan en vanlig tjej ta emot?
  • Katlan

Fy helvete för män som ska använda sin kvinna som behållare för diverse sjuka attiraljer.
    Jag mår intensivt illa bara jag tänker tanken.

Skulle min partner komma på den idén så skulle jag bussa hunden på honom när han har kalsongerna på långt avstånd.

Kör upp den i röven på dig själv istället eller tig.

• Anonym (n)

Jag tror INTE att alla kan ta en sådan. Själv hade jag sprungit om min kille hade tagit fram en sån.

• Lever så

Min man kan fista mig efter mycket uppvärmning och rätt teknik så ja den skulle jag kunna få i mig...

never a failure always a lesson
  • Anonym (n)
    Lever så skrev 2014-02-16 16:30:29 följande:
    Min man kan fista mig efter mycket uppvärmning och rätt teknik så ja den skulle jag kunna få i mig...
    Men herregud varför vill man det??
  • Katlan
    Anonym (n) skrev 2014-02-16 16:33:43 följande:
    Men herregud varför vill man det??
    Det undrar jag också...
  • Anonym (storlek)
    Katlan skrev 2014-02-16 16:27:45 följande:
    Fy helvete för män som ska använda sin kvinna som behållare för diverse sjuka attiraljer.
    Jag mår intensivt illa bara jag tänker tanken.

Skulle min partner komma på den idén så skulle jag bussa hunden på honom när han har kalsongerna på långt avstånd.

Kör upp den i röven på dig själv istället eller tig.
    Hon e ingen behällare för nånting hon inte gillar.
    Vi har separerat sedan ett år och den enda anledningen jag får "vara" med henne är med den dildon och om jag kysser henne i baken vilket jag gärna gör, detta tillåter hon tills hon träffat en ny man.
    Jag får inte komma in med min "egen" efter skillsmässan men ställer upp ändå - så tro inte annat än att jag respekterar kvinnan!
  • Meebo

Jag skulle inte ens kunna få i mig toppen på den där Obestämd.....

• Anonym (storlek)
    Meebo skrev 2014-02-16 16:48:15 följande:
    Jag skulle inte ens kunna få i mig toppen på den där Obestämd.....
    Hej,
    gör inte glidmedel och tid skillnad?
    Tar nog en halvtimme för ex-frun att glida på den till botten.
    Jag håller den bara fast mot "öppningen" sen gör hon resten själv, men som sagt - det tar sin tid.
    Är du oxå typ samma storlek om jag får fråga?
    Har du övat något med större grejjer?
  • Anonym (storlek)
    Lever så skrev 2014-02-16 16:30:29 följande:
    Okey,
    så din erfarenhet är att uppvärmning hjälper!
    Min ex-fru behövrt en halvtimmes uppvärmning men sen är det mest min mjölksyra i armen som sätter stopp :)
    Får jag fråga din storlek?
Svar på tråden Vad kan en vanlig tjej ta emot?