• ljh89

44 dagar kvar till BF =)

Åh vad spännande:)!. Själv har man 56 dagar kvar man börjar bli nevös:)

• ljh89
    Mamma2014 skrev 2014-02-18 14:50:16 följande:
    Jag är inte så jätte nervös, iallafall inte just nu. Men vill verkligen inte gå över tiden och vill så gärna att bebis kommer lite tidigare ändå. Jag har haft en så jobbig graviditet så längtar tills det är över nu och man får känna sig som vanligt igen.

hoppas din bebis kommer lite tidigare isf om du vill det!. jag har också haft en jobbig graviditet. Har varit sjukskriven nästan hela graviditeten. Det är jobbigt. Men vi är nära nu:)
  • ljh89
    Lakrits skrev 2014-02-18 14:53:33 följande:
    Jag har 41 dagar, jag nu får den gäääärna titta ut. Hur mår ni?

Vad kul 😃. Jag mår ganska bra har foglossning som är väldigt jobbig. Känner mig tung och flåsig hhehe. klarar bara av att ta korta promenader typ 2 km sen får jag så ont i magen rygg!. Hut mår du själv?
  • ljh89
    majsa88 skrev 2014-02-19 11:52:23 följande:
    Vad gör man för o få tiden att gå fort? Ååååhhhhh

haha ja du säg det!. För mig har tiden gått jätte fort fast jag är sjukskriven och varit ett bra tag. tiden kanske går långsamt ju närmre man kommer😊. passa på åh gör saker som du inte kommer kunna göra när bebben är här😊
  • ljh89

Ja man längtar ju enormt mycket:). Haha ja jag är också väldigt trött och seg. Jag försöker ändå gå ut varje dag en liten stund och promenera fast det gör ont och det är tungt. Håller på att fixa i barnrummet. Brukar baka lite städa tvätta laga mat. Sen ibland ligger jag också och slöar mycket laddar ner film . det får dagarna att gå iaf:)

• ljh89
    Lakrits skrev 2014-02-19 15:24:58 följande:
    Foglossning och trött men annars helt ok. Hade lunginflammation förra veckan men är på benen igen. Duktigt att gå promenader iaf, jag är dålig på att röra mig. Det blir mest vila och varma bad hi hi! Tycker tiden går jätte snabbt än så länge men tror det är för att jag jobbar och har fullt upp hela dagarna. Tycker det är tisdag hela tiden och det betyder ny vecka för mig. V34+1 idag, mina tidigare kom i V39+1 och V39+2 så isf är det vara 5 veckor kvar!!!!

men usch din stackare lunginflammation måste vart riktigt jobbigt:(. Skönt att du mår bättre iaf:). A men vad skönt med bad!! Önskar att jag hade ett badkar skulle ligga där i timmar isf hehe:)). Jaa men hoppas då! Inte så långt kvar isf himla kul och spännande😃
Svar på tråden 44 dagar kvar till BF =)