44 dagar kvar till BF =)
Nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma. Här kan vi som inte har så långt kvar följas åt =)
Nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma. Här kan vi som inte har så långt kvar följas åt =)
Jag har också 44 dagar kvar till BF och man räknar verkligen ner nu :)
Åh vad spännande:)!. Själv har man 56 dagar kvar man börjar bli nevös:)
Jag är inte så jätte nervös, iallafall inte just nu. Men vill verkligen inte gå över tiden och vill så gärna att bebis kommer lite tidigare ändå. Jag har haft en så jobbig graviditet så längtar tills det är över nu och man får känna sig som vanligt igen.
Jag har 41 dagar, jag nu får den gäääärna titta ut.
Hur mår ni?
=) jag har ständigt illamående och kräks mycket (hyperemesis) men har inte kräkts på ett par dagar nu så är glad för det. Från och till är det så illa att jag spyr blod och får åka in till förlossningen och få dropp så därför längtar jag till ett slut nu. Jag äter också massa mediciner mot illamående och dåliga järnvärden så känns också mindre kul att stoppa i sig sånt när man är gravid. Annars har jag bara lite ont högt upp i ryggen lite då och då.
Jag hopps också att bebisen väljer att komma lite tidigare då jag har så problem med foglossning och sammandragningar.
sammandragningar har jag också men det känns inte så farligt, inte än iaf ;)
42 dagar kvar. Det går riktigt sakta nu..