• Mamma2014

44 dagar kvar till BF =)

Nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma. Här kan vi som inte har så långt kvar följas åt =)

• Svar på tråden 44 dagar kvar till BF =)
  • majsa88

Men oj, stackars dig. Tålamod får vara vår bästa vän tyvärr. Joo samma här, soffa eller sängeb. Vart hemm sen 17 jan. Jag har fått upp nästan allt förutom skötbordet som ska upp snart. Kläder är tvättade o b väskan packad. Tönkte packa om den. Tänkte rensa vår medicinlåda här hemma. Brist på att göra saker haha. Vilken vecka är du i? Jag är i vecka 33+6 m

Mamma2014 skrev 2014-02-19 15:58:54 följande:
    jag har stora problem med illamående och kräkningar så har i stort sett varit levande död sen v 6 :P gör i stort sett ingenting! isolerat mig hemma i lägenheten och tillbringar mycket tid i sängen och soffan. Är van vid att ha det så här nu så tycker dagarna flyter på rätt snabbt nu ändå. Jag tvättar upp bebiskläder och packar bb väskan å sånt just nu. Men vi  har fortfarande inte köpt spjällsängen men skötbyrån är på plats iaf =) Mycket som ska tvättas å så.   Jag är också typ ständigt trött speciellt eftersom jag är uppe å kissar många gånger varje natt men känner mig ändå lite piggare än tidigare. 

• ljh89
    Lakrits skrev 2014-02-19 15:24:58 följande:
    Foglossning och trött men annars helt ok. Hade lunginflammation förra veckan men är på benen igen. Duktigt att gå promenader iaf, jag är dålig på att röra mig. Det blir mest vila och varma bad hi hi! Tycker tiden går jätte snabbt än så länge men tror det är för att jag jobbar och har fullt upp hela dagarna. Tycker det är tisdag hela tiden och det betyder ny vecka för mig. V34+1 idag, mina tidigare kom i V39+1 och V39+2 så isf är det vara 5 veckor kvar!!!!

men usch din stackare lunginflammation måste vart riktigt jobbigt:(. Skönt att du mår bättre iaf:). A men vad skönt med bad!! Önskar att jag hade ett badkar skulle ligga där i timmar isf hehe:)). Jaa men hoppas då! Inte så långt kvar isf himla kul och spännande😃
  • majsa88

Oj vad aktiv du är. .vad bra :) har rensat medicinlådan o känner mig duktig haha

ljh89 skrev 2014-02-19 13:19:55 följande:
    Ja man längtar ju enormt mycket:). Haha ja jag är också väldigt trött och seg. Jag försöker ändå gå ut varje dag en liten stund och promenera fast det gör ont och det är tungt. Håller på att fixa i barnrummet. Brukar baka lite städa tvätta laga mat. Sen ibland ligger jag också och slöar mycket laddar ner film . det får dagarna att gå iaf:)

• Mamma2014
    majsa88 skrev 2014-02-19 16:13:47 följande:
    Men oj, stackars dig. Tålamod får vara vår bästa vän tyvärr. Joo samma här, soffa eller sängeb. Vart hemm sen 17 jan. Jag har fått upp nästan allt förutom skötbordet som ska upp snart. Kläder är tvättade o b väskan packad. Tönkte packa om den. Tänkte rensa vår medicinlåda här hemma. Brist på att göra saker haha. Vilken vecka är du i? Jag är i vecka 33+6 m
    Jag är på 33+6 idag =) så det går framåt.. sakta men säkert =) vet du vad du väntar? (pojke, flicka)
  • majsa88

Jag är i 34+0 . Jaa en liten pojke. Du då ? :)

Mamma2014 skrev 2014-02-20 08:52:43 följande:
    Jag är på 33+6 idag =) så det går framåt.. sakta men säkert =) vet du vad du väntar? (pojke, flicka)

• majsa88

Jag orkar heller inte. Eller två veckor till. Sen vill jag att han kommer.

Ska köpa hallonbladste då jag hört att det ska vara bra till förlossningen o efter. Någon som hat börjat?

• Evelina021
    majsa88 skrev 2014-02-21 00:20:40 följande:
    Jag orkar heller inte. Eller två veckor till. Sen vill jag att han kommer.

Ska köpa hallonbladste då jag hört att det ska vara bra till förlossningen o efter. Någon som hat börjat?

Har också hört det, meb jag har aldrig i hela mitt liv vart förtjust i te så jag hoppar nog det haha. Tänker inte plåga mig själv i slutet mer än de krämpor jag redan har ;D
  • majsa88

Haha jag hatar oxo te. Dricker aldrig det. Men ska göra det för fl skull haha

Evelina021 skrev 2014-02-21 00:22:45 följande:
    Har också hört det, meb jag har aldrig i hela mitt liv vart förtjust i te så jag hoppar nog det haha. Tänker inte plåga mig själv i slutet mer än de krämpor jag redan har ;D

Svar på tråden 44 dagar kvar till BF =)