• Mamma2014

44 dagar kvar till BF =)

Nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma. Här kan vi som inte har så långt kvar följas åt =)

• Svar på tråden 44 dagar kvar till BF =)
  • ljh89
    majsa88 skrev 2014-02-19 11:52:23 följande:
    Vad gör man för o få tiden att gå fort? Ååååhhhhh

haha ja du säg det!. För mig har tiden gått jätte fort fast jag är sjukskriven och varit ett bra tag. tiden kanske går långsamt ju närmre man kommer😊. passa på åh gör saker som du inte kommer kunna göra när bebben är här😊
  • Mamma2014

jag tycker också tiden går rätt så fort faktiskt, jag har fortfarande en del att fixa men jag vill ändå att hon ska komma nuuuu! ;)

• majsa88

Som vadå? Problemet är att jag är så tröötttt o så seg att jag inte orkar göra något. Ligger bara i sängen. Vad gör du för skojsigt på dagarna haha

• ljh89

Ja man längtar ju enormt mycket:). Haha ja jag är också väldigt trött och seg. Jag försöker ändå gå ut varje dag en liten stund och promenera fast det gör ont och det är tungt. Håller på att fixa i barnrummet. Brukar baka lite städa tvätta laga mat. Sen ibland ligger jag också och slöar mycket laddar ner film . det får dagarna att gå iaf:)

• Tifastar

37 dagar här.

Roligt att våra bebisar snart börjar titta ut

Jag har problem med sömnen. Är toktrött men blir klarvaken så fort jag lägger mig.

• Hmv89

32 dagar kvar! Känns som en evighet.. Mestadels sängliggandes p.g.a. mycket förvärkar, lågt hb och foglossning så varken kan eller orkar göra så mycket. Tiden går ju såååå sakta!

• Lakrits
    ljh89 skrev 2014-02-18 15:04:13 följande:

Vad kul 😃. Jag mår ganska bra har foglossning som är väldigt jobbig. Känner mig tung och flåsig hhehe. klarar bara av att ta korta promenader typ 2 km sen får jag så ont i magen rygg!. Hut mår du själv?
    Foglossning och trött men annars helt ok. Hade lunginflammation förra veckan men är på benen igen. Duktigt att gå promenader iaf, jag är dålig på att röra mig. Det blir mest vila och varma bad hi hi!

Tycker tiden går jätte snabbt än så länge men tror det är för att jag jobbar och har fullt upp hela dagarna. Tycker det är tisdag hela tiden och det betyder ny vecka för mig. V34+1 idag, mina tidigare kom i V39+1 och V39+2 så isf är det vara 5 veckor kvar!!!!
  • Mamma2014
    majsa88 skrev 2014-02-19 12:41:08 följande:
    Som vadå? Problemet är att jag är så tröötttt o så seg att jag inte orkar göra något. Ligger bara i sängen. Vad gör du för skojsigt på dagarna haha
    jag har stora problem med illamående och kräkningar så har i stort sett varit levande död sen v 6 :P gör i stort sett ingenting! isolerat mig hemma i lägenheten och tillbringar mycket tid i sängen och soffan. Är van vid att ha det så här nu så tycker dagarna flyter på rätt snabbt nu ändå. Jag tvättar upp bebiskläder och packar bb väskan å sånt just nu. Men vi  har fortfarande inte köpt spjällsängen men skötbyrån är på plats iaf =) Mycket som ska tvättas å så.   Jag är också typ ständigt trött speciellt eftersom jag är uppe å kissar många gånger varje natt men känner mig ändå lite piggare än tidigare. 
Svar på tråden 44 dagar kvar till BF =)