44 dagar kvar till BF =)
Nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma. Här kan vi som inte har så långt kvar följas åt =)
Nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma. Här kan vi som inte har så långt kvar följas åt =)
28 dagar kvar här :P
Vad gör man för o få tiden att gå fort? Ååååhhhhh
jag tycker också tiden går rätt så fort faktiskt, jag har fortfarande en del att fixa men jag vill ändå att hon ska komma nuuuu! ;)
Som vadå? Problemet är att jag är så tröötttt o så seg att jag inte orkar göra något. Ligger bara i sängen. Vad gör du för skojsigt på dagarna haha
Ja man längtar ju enormt mycket:). Haha ja jag är också väldigt trött och seg. Jag försöker ändå gå ut varje dag en liten stund och promenera fast det gör ont och det är tungt. Håller på att fixa i barnrummet. Brukar baka lite städa tvätta laga mat. Sen ibland ligger jag också och slöar mycket laddar ner film
. det får dagarna att gå iaf:)
37 dagar här.
Roligt att våra bebisar snart börjar titta ut
Jag har problem med sömnen. Är toktrött men blir klarvaken så fort jag lägger mig.
32 dagar kvar! Känns som en evighet.. Mestadels sängliggandes p.g.a. mycket förvärkar, lågt hb och foglossning så varken kan eller orkar göra så mycket. Tiden går ju såååå sakta!