• johanbok

sexchat

Jag undrar om det är vanligt att kvinnor gillar att sexchatta - och var gör ni det i så fall?

• Svar på tråden sexchat
  • wiwi

jag har kik men hur man hitta kvinnor att chatta med?

• KM36

Jag föredrar att använda msn. Där fungerar ju chatten fint, det blir privat, man ser när den andre skriver osv..
    Cool

• wiwi

att lämna sitt niummer är inte så bra ide tror jag

• Mudshark
    wiwi skrev 2014-03-03 16:56:38 följande:
    jag har kik men hur man hitta kvinnor att chatta med?
    Genom att ta en vanlig kontakt med dem, utanför kik. Om det klickar er emellan kan du ju fråga om hon har kik och vill hålla kontakten där
    Kik har ingen dejtingfunktion där du söker efter dina preferenser, du måste få någons användarnamn för att kunna kontakta dem. Ungefär som om de ger dig ditt mobilnr
  • Anonym (Tjej)
    johanbok skrev 2014-02-18 23:23:49 följande:
    Jag undrar om det är vanligt att kvinnor gillar att sexchatta - och var gör ni det i så fall?
    Jag har sexchattat med en kille långt upp i Sverige, har aldrig träffat honom, var bara en kille på Facebook som jag tydligen var vän med. Vi fick kontakt och sen blev det sexchat, och det var extremt trevligt mete jag säga för jag uppskattade det väääldigt mycket!
    Så från min sida uppskattas det mycket! :)
  • wiwi

tango å vibar är bra att catta men kamera.

• johanbok
    Anonym (Tjej) skrev 2014-03-03 20:37:10 följande:
    Jag har sexchattat med en kille långt upp i Sverige, har aldrig träffat honom, var bara en kille på Facebook som jag tydligen var vän med. Vi fick kontakt och sen blev det sexchat, och det var extremt trevligt mete jag säga för jag uppskattade det väääldigt mycket!
    Så från min sida uppskattas det mycket! :)
    Så bra det låter ju härligt... det är nice när det hettar till det känns i hela kroppen... och blodet börjar försvinna från hjärnan... man kan liksom känna den andres lust om man har bra kontakt!
  • johanbok
    gilmore skrev 2014-03-03 16:34:30 följande:
    Det är människor av alla åldrar som använder sig av båda två. Och självklart är det folk jag pratat med och bytt användarnamn med, jag letar inte upp någon random.
    Vad är det som är svårt med att vara diskret på facebook?
    JAg har ganska mkt personlig info på Fb och jag skulle nog känna mig ganska utlämnad till en främling om det bara handlar om ett tillfälligt möte, om än i skrift. Man kan bli utsatt för löst prat, typ.
  • johanbok
    Anonym (chattjejen) skrev 2014-03-03 13:22:51 följande:
    Jag har hittat dom jag sexchattar med på wordfeud Flört Är alltså en spelapp på telefonen där man kan chatta med dem man spelar med... Jag är kvinna. Men inte så att vi genast börjat snacka snusk utan först pratat en massa annat... Har sedan fortsatt chatta på KiK (där man kan bifoga bilder Flört ).
    Bilder kan vara en härlig krydda... men att hitta ngn på wordfeud, det var nytt, å andra sidan varför inte...
  • johanbok
    gilmore skrev 2014-03-03 16:34:30 följande:
    Det är människor av alla åldrar som använder sig av båda två. Och självklart är det folk jag pratat med och bytt användarnamn med, jag letar inte upp någon random.
    Vad är det som är svårt med att vara diskret på facebook?
    jag byter gärna användarnamn med dig
Svar på tråden sexchat