• johanbok

sexchat

Jag undrar om det är vanligt att kvinnor gillar att sexchatta - och var gör ni det i så fall?

• Svar på tråden sexchat
  • Mudshark
    johanbok skrev 2014-03-03 23:47:57 följande:
    Bilder kan vara en härlig krydda... men att hitta ngn på wordfeud, det var nytt, å andra sidan varför inte...
    Jag har hittat flera kvinnor att sexchatta med genom Wordfeud och andra mobilspel med chatfunktion.
    Sen har vi gått över till kik, Whatsapp eller Skype.
    Att skicka bilder tagna i stundens hetta, här och nu, när man kåtat upp varandra till bristningsgränsen är så härligt.
    Min nuvarande KK fick jag kontakt med på det viset ;)
  • Anonym (Stalker)

Jag har testat förut, men då jag fick en stalker på halsen lade jag ner det hela... Då var det lixom inte roligt längre...

• gilmore
    johanbok skrev 2014-03-03 23:41:24 följande:
    JAg har ganska mkt personlig info på Fb och jag skulle nog känna mig ganska utlämnad till en främling om det bara handlar om ett tillfälligt möte, om än i skrift. Man kan bli utsatt för löst prat, typ.

På fb är det inte någon främling utan en kompis, skulle inte ta vem som helst. Nog för att det funkar att skriva till folk utanför vänlistan och ändå ha låst profil.
  • johanbok
    gilmore skrev 2014-03-04 10:16:05 följande:

På fb är det inte någon främling utan en kompis, skulle inte ta vem som helst. Nog för att det funkar att skriva till folk utanför vänlistan och ändå ha låst profil.
    Ok, jag gillar  att vara anonym tills ett förtroende uppstått... Med låst profil ser de väl vad man heter? Jag har ett jobb som gör att jag har ett behov av en viss integritet så att säga.
  • Anonym (chattjejen)
    johanbok skrev 2014-03-03 23:47:57 följande:
    Bilder kan vara en härlig krydda... men att hitta ngn på wordfeud, det var nytt, å andra sidan varför inte...
    Ja det var ju inte så att jag sökte nån att chatta med, var nog mest där för att spela. Men sedan började några män chatta med mig och det ena ledde till det andra...

Men måste säga att  som gift och lite uttråkad småbarnsmamma har detta sexchattande verkligen gett mig min lust tillbaka! Tidigare räckte det med sex max 1 gång i veckan, nu vill jag helst ha varje dag Flört
  • johanbok

Det låter härligt...
    Jo jag förstår dig, mer än vad du tror. Har man för lite sex (eller inget) sex i en relation behöver man lite input och stimulans utifrån.. Jag gillar det verkligen också, de gånger jag testat har jag fått höra att jag är bra på  det..

• Anonym (Man)
    Anonym (chattjejen) skrev 2014-03-04 10:31:02 följande:
    Ja det var ju inte så att jag sökte nån att chatta med, var nog mest där för att spela. Men sedan började några män chatta med mig och det ena ledde till det andra...

Men måste säga att  som gift och lite uttråkad småbarnsmamma har detta sexchattande verkligen gett mig min lust tillbaka! Tidigare räckte det med sex max 1 gång i veckan, nu vill jag helst ha varje dag Flört
    Wordfeud, Quizkampen etc, verkar vara många som raggar där. Tror att många känner som dig, att det piggar upp lite, utan att bli för allvarligt. Vet att min tjej spelar dessa spel emellanåt med resp. karlar och vad de pratar om är deras ensak...
  • gilmore
    johanbok skrev 2014-03-04 10:29:37 följande:
    Ok, jag gillar  att vara anonym tills ett förtroende uppstått... Med låst profil ser de väl vad man heter? Jag har ett jobb som gör att jag har ett behov av en viss integritet så att säga.

Såklart. Och ja ditt namn syns, hur ska en annars kunna leta upp varandra? Jag svarade bara på vart jag gör det och fb är ett ställe men kik och Snapchat rekommenderas när det gäller folk en inte känner.
  • johanbok
    gilmore skrev 2014-03-04 11:08:15 följande:

Såklart. Och ja ditt namn syns, hur ska en annars kunna leta upp varandra? Jag svarade bara på vart jag gör det och fb är ett ställe men kik och Snapchat rekommenderas när det gäller folk en inte känner.
    Det var inget klagomål från min sida, ville bara vara säker på att jag förstod vad du menade. Tack för dina svar och tips!
Svar på tråden sexchat