Inlägg från: Rainbow gg |Visa alla inlägg
  • Rainbow gg

Var på äventyrsbad igår, slutade i katastrof! Hjälp

familjelover skrev 2014-02-19 09:18:01 följande:
    Vi tar alltid kokta. Grillen är djävulens påfund

För att man grillar.. med eld? Med.. el?
  • Rainbow gg
    cheese skrev 2014-02-19 09:23:33 följande:
    Du låter

Mm du har ett smarrigt nick. Blir så sugen på mozzarellasticks. Synd om dig på hela "forever alone" fronten, du hittar nog någon som gillar ost lika mycket som jag någondag. Om nu inte ost är djävulens påfund.. då är det nog kört :(
  • Rainbow gg
    familjelover skrev 2014-02-19 09:26:27 följande:
    För att grillen är ett nykristet amerikanskt påfund precis som nätdroger och kannibas och allt vad det heter

Men spis då?
  • Rainbow gg
    familjelover skrev 2014-02-19 09:26:27 följande:
    För att grillen är ett nykristet amerikanskt påfund precis som nätdroger och kannibas och allt vad det heter

Och kannabis är ju en växt som gud skapat så..
  • Rainbow gg
    familjelover skrev 2014-02-19 09:31:20 följande:
    Även guds bästa barn begår sina misstag. Sen är det ingen hemlighet för Lena att jag gärna ventilerar mig lite här på FL

Bästa barn? Är inte alla guds barn av lika värde och lika älskade? Nä vad ledsen jag blir nu :(
  • Rainbow gg
    familjelover skrev 2014-02-19 09:33:53 följande:
    Gud har skappat blomman för att stimulera oss visuellt, men att man ska använda denna som berusningsmedel är inte guds mening. Allt går att vrida och vända på, men den dagen tron kommer till dig kommer du förstå precis vad jag menar.

Är inte alla uppfinningar djävulskap då? Spis, grill, öl, läsk, telefon, internet? För det var ju inte så gud skapade oss för att leva. Han gjorde träd och djur för att vi skulle leva av det. Och Utan kläder. För eva och adam tog ju på sig "kläder" först efter att de syndat och kände skuld, så "guds bästa barn" borde ju inte använda något som inte gud själv skapat eftersom människan som uppfunnit saken kan ha varit influenserade av djävulen.

Talrikar och kaffe också. Skor tillverkade i ffabriker.
  • Rainbow gg
    familjelover skrev 2014-02-19 09:38:00 följande:
    Uh såna som du får mig att tappa hoppet 

Är det inte så då?
Svar på tråden Var på äventyrsbad igår, slutade i katastrof! Hjälp