Är du tolerant?
Är du tolerant? Om du är det, är det inte jobbigt att tolerera allting jämt?
Är du tolerant? Om du är det, är det inte jobbigt att tolerera allting jämt?
Personligen är jag intolerant.
Ja, jag är tolerant, och ja, det kan vara jobbigt. En del människor är liksom väldigt svåra att vara tolerant mot ...
Kluven i frågan!
Jag jobbar hårt på att vara tolerant. Jag kan först reagera med intolerans, men sedan försöker jag att se de bakomliggande faktorerna och då blir jag oftast mer tolerant.
Och bara för att jag är tolerant så innebär det inte att jag tycker att saker är okej för den skull!
Jag kan tycka att någon är komplett dum i huvudet - intolerant, samtidigt som jag ändå kan förstå orsakerna till varför personen beter sig totalt åt h-vete - tolerant.
Rörigt!
Jag är tolerant mot sådant som går emot mina vanor, seder, preferenser o d. Jag är inte tolerant mot sådant som går emot mina värderingar.
Jag är tolerant mot sådant som går emot mina vanor, seder, preferenser o d. Jag är inte tolerant mot sådant som går emot mina värderingar.
Tolerans är inget absolut begrepp. Väldigt få personer är intoleranta mot allting. Jag skulle tycka det var jobbigt att bry mig om vad andra vuxna människor gör med sina kroppar, med varandra, vad de ärter, vad de tror på, hur de klär sig. Jag har andra saker att bry mig om.
Yttrandefrihet är yttrandefrihet för åsikter man inte gillar och jag gillar yttrandefrihet. Då får man stå ut med att höra en massa puckon vräka ur sig en massa goja.
Jag är tolerant. Jobbar inom service och trivs bra med det.
Jag har extremt dåligt tålamod med idioter.
Nej, det är inte speciellt jobbigt. Jobbigare är att hänga upp sig på allt som man inte tolererar. Som tolerant kan jag oftare rycka på axlarna.
jämn blandning av båda.