Ivf mars 2014
Äntligen dags för äp på söndag 😊
Äntligen dags för äp på söndag 😊
Hej äp gick bra men har ganska ont nu :( vet inte hur många ägg det vart totalt de sa bara att 9st var av bra kvalitet :) På tisdag blir det et :)
När är man på ruvardag 1? :)
Kliniken ringde nyss av 8 ägg vart 2 befruktade så idag får jag 2 tillbaka ett 2 cell och ett 4 cell :) hoppas detta får vägen nu eftersom det inte blev några till frysen!
Hej hur är det med er alla?😊 Efter ET mådde jag jätte illa o hade ont i brösten, för 3 dagar sedan försvann alla symptom men idag kom yrseln och illa måendet tillbaka samt att jag frossar till och från (har ingen feber) har även fått ont i livmodern fast tycker inte det känns som mensvärk, kan man redan nu känna graviditets symtom??? Jag hade ET 18/3 och är alltså på ruvardag 7 med 2st 2dagars embryon! Har TD 31/3 på ruvardag 13, men är sugen på att testa lite tidigare 😊 På vilken ruvardag testade ni? BIM 1/4
Tvär minus idag för mig på RD 9, inte så mycket som en skugga 😯
Detta ivf försök blev det ingen bebis :( och tyvärr har jag inga i frysen heller :( Nytt planerat äp i slutet på maj, hoppas på att plutten vill stanna då
På vilket ivf har ni plussat på?
Idag kom mensen med full fart :( bara att ta nya tag i början på maj och hoppas på att det tar sig då istället 😊 Kommer förmodligen gå på storkkliniken i Danmark, ska dit för samtal 10:e april 😊