Åh vad kul med ett svar och någon som är i näsan samma situation! Ja, de i Falun var verkligen fantastiska tyckte vi! Så skönt ty höra att det har gått va för er innan, hur ser det ut för er, är ni oförklarligt barnlösa? Eller är det något "fel" åå någon av er? Tog det sig på första försöket förra gången? En massa frågor men nu är det nära och det är skönt att prata med andra dom är i samma situation :) Vår utredning tog lång tid, nästan 11 månader pga sommarstängt, krångel med menscyklar och spolning men det hittades tillslut inget fel på någon av oss. På ett sätt känns det skrämmande då de inte hitta något fel, det kanske bara är så att vi inte kan få barn tillsammans?! Ja... Många tankar som du/ni hör! Jag är också lite fundersam, vi fick som sagt börja spraya redan samma kväll, jag var då på dag 25 i menscykel men de sa att det gick iaf. Vanligtvis börjar man väl spraya på dag 21 eller 1... I alla fall så visa det sig även på det vaginala ultraljudet som jag gjorde vid samma besök att ägglossningen inte hade ägt rum ännu, på dag 25?! Jag hade test med äl-test en vecka innan och det hade inte gett ngt utslag så det stämde ju, fick Dick ett positivt äl -test en dag efter besöket... Men nu går jag och funderar på detta, att jag började sprays på dag 25 + att min ägglossning inte hade ägt rum innan, kan detta påverka någonting... Då borde ju de i Falun ha sagt eller ändrat någonting tycker man?