• Sarahberg

Hörrni, jag har en kompis som vid sitt första ivf började blöda rd 12. Blödde i 2 dagar! Sen....testade hon positivt och han är 4 år idag! Jag är på rd 6

• Sarahberg
    santa86 skrev 2014-04-03 21:49:13 följande:
    Idag är jag på RD 13 och skulle ha haft bim, har lite lätt färgade flytning som kommer i samband med den överflödiga vaggisarna.. Tog ett test idag :) vad tror ni?! :)

Graaaaaaattis säger jag! 👍👍👍👍
  • Sarahberg
    Wilmis skrev 2014-04-03 23:21:48 följande:
    Jag vågar mig nog också på ett Grattis santa86! Håller verkligen tummarna för alla nu och våra blivande julklappar :)

När testar du Wilmis? 😃 Jag är nog en vecka efter dig kanske, insättning i fredags.
  • Sarahberg
    Wilmis skrev 2014-04-05 09:22:58 följande:
    Jag testar den 10:e :) Har som sagt börjat blöda RD 12-14 de andra gångerna så jag är nojig för att det ska braka loss nu i helgen. Har du testdag 17:e?

Åh! Håller tummarna för att det inte kommer i helgen! Har testdag den 16:e, så rd 8 idag. Jag kommer testa på måndag....👍👍👍
  • Sarahberg
    lillatrollet85 skrev 2014-04-05 20:36:49 följande:
    Imon har jag Testdag.... e sååå nervös å har lite ångest.. livrädd..

Heja heja! 👍👍👍👍👍
  • Sarahberg
    Sookie85 skrev 2014-04-06 21:24:54 följande:
    Ni som gjort ET, gör detta ont? Är det morfin som gäller även då? Har fått för mig att det värsta är över? (ÄP) Idag mår magen bättre, men fortfarande svullen och öm, men Falun ringde idag och sa att det var normalt... Får se vad dom säger på tisdag när jag ska dit igen :)

Du menar insättningen? Den känns inte....var faktiskt lite mysigt! På RMC släckte de ner....värsta fredagsmyset....fast utan vin 😜
Svar på tråden Ivf mars 2014