• santa86

Ivf mars 2014

Nu har jag följt med här ett tag och hoppas att jag kan vara med här.. :) Hagbohm min sambo har varit i IVF karusellen ett tag. Vi har haft ett mf, ett frys utan resultat, en avbruten behandling pga att vi inte lyckades med befruktning av ägg.. Så nu igår så var vi och satte in ett jätte fint tre dagars ägg :) så nu håller vi tummarna att de ska hända bra saker :)

• santa86

Tack lillatrollet.. Vad spännande då är vi väldigt nära varandra :) jag har testdag 8april :/ lång väntan.. När har du testdag?

• santa86

Men vad kul de var att gå in och läsa här när de är en massa posetiva saker :)) grattis till er..

• santa86

Grattis till er som har plusat :)) sååå kul:)

Här sitter man på RD 5 :) än så länge känner jag ingenting, ibland känner jag att de spänner till lite... Men försöker verkligen att inte känna efter förmycke..

Lillatrollet: hur känner du dig?

De känns som att man inte rikligt kan bete sig normalt när man ruvar.. Jag vet att den ligger där och tar de så lugnt som möjligt, men vill ju inte att den ska fara ut :P igår när jag gick till jobbet så gick jag så försiktigt precis som om jag bar på ett porslins ägg, hihi.. Är de bara jag som är så?! :P

• santa86

Hur går de för alla ruvare? Själv är jag nu på RD 9 och har faktiskt känt lite illamående och lite molande i tjejmagen till och från.. Jag är så nervös, tänker varannat att detta ska ha funkat och att de kanske inte funkat :/

• santa86

Liamae: jag är på RD 12 och har idag fått lite lätt rosa flytning.. Så idag känns de som skit :/ jag vill att de ska gå vägen denna gång :/ men just nu känns de som att de kommer rinna ur mig :(

• santa86

Idag är jag på RD 13 och skulle ha haft bim, har lite lätt färgade flytning som kommer i samband med den överflödiga vaggisarna..

Tog ett test idag :) vad tror ni?! :)

• santa86

Hej tjejer.. Hur mår alla ruvare? Själv är jag på RD 15 och de visar fortfarande positivt, har fortfarande bruna flytningar :/ jag har som inte direkt kännt mig nå anurlunda, tycker dock idag att de känns lite i brösten och lite spänningar i tjejmagen.. Vill fortfarande inte känna efter för mycke..

• santa86

Mina bruna flytningar har avtagit och jag har nått min testdag.. Så här ser de ut idag :) strecket har blivit mycke starkare dag för dag.. Så hoppet kanske inte är ute.. Fröet kanske har grot fast ändå :)

• santa86

Den här fredagen var inte min heller.. :( idag blöder jag på bra, och mensvärk till dess like har jag också.. Så jag ger upp idag och accepterar att de här slutade i mf den här gången också :( hur ska man kunna ta sig upp igen..

• santa86

Wilmis: så tråkigt att höra. De är kört här med, testade posetivt men blöder ganska mycke nu.. De var våran 4gång också :( vi har också köpt tre paketet.

• santa86

Liamae: tråkigt att höra :( de är tungt att ta sig upp varje gång, men vi ska klara de, och vi kommer klara de.

Vi vill också hinna med en gång innan dom sommarstänger :/ vi har en i frysen men vet inte in de klarar upptiningen :/ de gjorde inte de förra gången :(

Styrke kramar till oss, vi kan..

Svar på tråden Ivf mars 2014