beli: Haha, kul när du berättade om sprutorna. Min man var precis likadan, han satt även med mobilen och tog tid att jag höll inne knappen i 10 sekunder också. hehe. Så vi har verkligen gjort det tillsammans. :D :D
Jag har inte heller känt några större biverkningar av sprutorna. Hade du menopur eller gonal-f? Vilken dos? Så skönt att höra att ditt äggplock gick bra. Jag tänker ta allt jag kan få. Jag skall tom ta en stesolid innan. Har aldrig tagit lugnande tidigare så är lite osäker på det, men jobbar på sjukhus och har ju märkt att de patienter som tagit stesolid bara blir lite lugnare och "medgörligare" inför operationen, och det är väl bra vara avslappnad, både för en själv och för den som utför ingreppet. :) Hur har det gått idag vid insättningen??
hemljuvahem: Tufft att du skall behöva sluta röka samtidigt. Jag hade exakt samma rädslor som du för nålarna och rädd för att göra fel. Jag gjorde tom lite fel vid första sprutan! Jag är lite svag i händerna så jag lyckades inte trycka in den till botten helt, så när jag drog ut den så var det 25 kvar, så jag panikade lite och visste inte om det bara var att trycka in den igen, men gjorde det till slut och då gick den ner till 0 igen så jag tror att det fungerade. Sen har det gått bra! :)
Anneliee: Vi är också oförklarligt barnlösa. Jag hade samma dos som du med gonal-F, 112,5. Jag har dock inte så många blåsor. Hoppas du får många fina bra ägg! Lycka till imorgon.