Ivf mars 2014
Jag hoppar med här. Vårt tredje ivfförsök nu. Första blev inget, andra gravid men missfall v 11 och nu har jag fått plus idag på ruvardag 10
Jag hoppar med här. Vårt tredje ivfförsök nu. Första blev inget, andra gravid men missfall v 11 och nu har jag fått plus idag på ruvardag 10
Hej hur är det med er alla????? Efter ET mådde jag jätte illa o hade ont i brösten, för 3 dagar sedan försvann alla symptom men idag kom yrseln och illa måendet tillbaka samt att jag frossar till och från (har ingen feber) har även fått ont i livmodern fast tycker inte det känns som mensvärk, kan man redan nu känna graviditets symtom??? Jag hade ET 18/3 och är alltså på ruvardag 7 med 2st 2dagars embryon! Har TD 31/3 på ruvardag 13, men är sugen på att testa lite tidigare ???? På vilken ruvardag testade ni? BIM 1/4

Tvär minus idag för mig på RD 9, inte så mycket som en skugga ????
Inget befruktat ägg så det blir att börja om på nytt igen :(
På vilket ivf har ni plussat på?
Hur går de för alla ruvare? Själv är jag nu på RD 9 och har faktiskt känt lite illamående och lite molande i tjejmagen till och från.. Jag är så nervös, tänker varannat att detta ska ha funkat och att de kanske inte funkat :/