• Anneliiee

Igår fick jag åka in till sjukhuset pga rejäla smärtor i magen och väldigt uppsvullen. Fick ta en massa prover och ultraljud. Proverna såg bra ut och hade ingen vätska i buken men äggstockarna var förstorade, den ena va 10 cm och den andra 8. Lite bättre idag så fort jag ligger stilla, men rör jag mig och är uppe och går gör det ont och magen är som en ballong. Känns som jag är konstant hungrig, men kan i te äta så mkt på en gång. Ska ringa i morgon bitti då dom ska ta nya prover och ultraljud tror jag.

• Anneliiee

Ruvardag 10 idag och mår inte så bra. Senaste kontrollen i torsdags kändes det bättre och såg bra ut.inte lika svullen och äggstockarna att krympt och intensitet vätska i buken. Mådde rätt bra i torsdags också, men nu som senaste dagarna har blivit uppsvälld igen, det spänner och värker i nedre magen. Har som stickningar ibland och idag kan jag inte göra något innan jag blir anfådd. Och mår småilla till och från och mensvärk. Hoppas att det är tecken på graviditet. Men vågar inte hoppas.

• Anneliiee

Ja detta kom tillbaka lite småttingen fredags redan efter att ha mått skapligt två dagar innan. Och så blir jag hungrig efter bara nån timme efter jag precis ätit mig proppmätt ungefär. Vågar inte och får inte testa ännu men är bra sugen och nyfiken faktiskt. :)

• Anneliiee

Zinnia: samma här. Fast samtidigt är magen så svullen och känns som man skulle va proppmätt samtidigt. Jätte konstig känsla.

• Anneliiee

Tog ett test nu för jag var så nyfiken och fick sambons godkännande och fick ett svagt plus på stickan efter bara någon minut. :) Ohh vad jag hoppas att det håller sig nu. Eller kan det vara för tidigt att veta nu.? Tänkte har läst något om att ovitrell sprutan sitter i så det kan visa fel.

• Anneliiee

Tack zinnia! :):) det känns overkligt, har inte riktigt förstått att det vart ett plus. :) va så inställd på minus. Men samtidigt en härlig känsla som sagt. :)

Svar på tråden Ivf mars 2014