Ivf mars 2014
Dock har jag läst lite på nätet och där står det att menopur kan ge färre ägg men med bättre kvalité?! Kan detta stämma? Någon som vet?
Dock har jag läst lite på nätet och där står det att menopur kan ge färre ägg men med bättre kvalité?! Kan detta stämma? Någon som vet?
Jag är jätteroligt att jag inte är nedreglerad, se symptom som värmevallningar, vag huvudvärk ibland, torra slämhinnor, ökad vikt (?) och nedstämdhet. Men min mens var inte som en vanlig mens, den varade endast i tre dagar och jag behövde bara använda trosskydd alltså inte så riklig som min vanliga mens. Hur har er spraymens varit? Usch är jätterolig och kan inte tänka på annat, jag vill ju sätta igång och spruta nästa vecka!!!
Har symptom, ska det stå
Släm med med ä, herregud vad är det med mig, ja ni fattar slem såklart
Shiit nu har jag tagit första sprutan och gissa om jag var nervös och jag är inte ett dugg spruträdd annars?! Mest rädd för att blanda och ifall jag inte skulle få i mig rätt antal enheter... Hur gör ni med luftbubblorna, mannen var bättre på att dra upp dosen än vad jag var, lyckades få dit en luftbubbla hur jag än bar mig åt :/ jag sprutar menopur 1200 iu, någon mer? Limae har du fått några nya positiva besked ännu?