jaj13 skrev 2014-03-17 07:56:40 följande:
Jag tror faktiskt att dom sa att man skulle vara vaksam på om man blev för deppig av sprayen. Vad "för" deppig nu kan innebära. Ibland känner man sig ju helt under isen av detta. Men så har det varit för mig sen efter mf och vi fick reda på att jag hade ett jättemyom och lågt amh, med eller utan spray alltså;) Tror vi får försöka vara lite ödmjuka och snälla mot oss själva. Det är ju inte så konstigt att man bryter ihop över att vara i den här situationen. Jag tycker det har varit så skönt att hitta "hit", till den här sidan. Där vi är många som kämpar. Känslan av att inte vara ensam är verkligen tröstande tycker jag. När har du prel. ÄP?
Jag håller med, jag har till och med varit hemma från jobbet några gånger pga min nedstämdhet men sen är jag förskollärare och jobbar med barn hela dagarna, vilket inte gör det hela lättare. Jag känner mig disträ och orkar liksom inte bry mig om något längre, mitt jobb, mitt hus osv, det som förut kändes så roligt spelar ingen roll längre. Jag tror man måste tillåta sig att få vara hemma om man mår dåligt psykiskt fastän det inte syns så att säga men det är inte lika lätt, gäller att man har en bra kontakt med sin chef och arbetskollegor! Det gar underlättar för mig iaf, sedan jag berättade för dem om vår situation, då vet dom om hur jag mår och varför jag är som jag är vissa dagar. Har inget prel.datum än, vet bara att det förmodligen blir nästa vecka. Detta beror väl på hur bra man reagerar på sprutorna? För det är väl individuellt hur länge man sprutar? Jag har iaf lämnat Blodprov nu idag, på sprutdag 6, det tror jag de flesta gör och sedan har jag läst att de flesta har ultraljudet på sprutdag 8 men det kanske också varierar, eller? De ska iaf kontakta mig ang. ultrsljudstid imorgon då de har fått svaren på blodprovet. Hoppas hoppas det ser bra ut, är ständigt nervös känns det som!! Lycka till till er alla igen, vi är bäst, starkast och vi ska klara detta! Skönt att ha er genom denna resa, det under lättar verkligen!