Ivf mars 2014
Hej alla nya! Grattis till zinnia och lite extra pepp till dig hezz, låter fruktanvärt. 
lillatrollet, grattis till embryot! :) Lycka till nu!
Elin, verkar som att vi kanske får äp samma dag då. Spännande!
Hej alla nya! Grattis till zinnia och lite extra pepp till dig hezz, låter fruktanvärt. 
lillatrollet, grattis till embryot! :) Lycka till nu!
Elin, verkar som att vi kanske får äp samma dag då. Spännande!
Grattis Anneliiee! Håller tummarna för fortsatt framgång. ;)
hemljuvahem, nej så tråkigt för dig! Kramar!
Jag fick mitt ÄP framflyttat till torsdag. Har lite högt östrogen (igen, men lägre än förra ivf:en iaf) så jag får "surfa" en dag utan sprutor idag innan det blir dags för ÄL-sprutan imorrn. Skönt att kunna planera nu iaf men jobbigt att behöva gå så här svullen en dag extra. Har ca 30 större blåsor den här gången också men bara 4 var över 17 mm på dagens kontroll.
Hemma från ett ÄP som tyvärr var ännu värre än förra gången. Hu. Som tur är går det över fort och nu har jag bara svar mensvärk. Slapp dessutom illamående o blodtrycksfall som det blev sist. Skönt. 12 ägg den här gången! Känns riktigt bra då jag jämför med tidigare (8 st). Bara att hoppas att de är mogna och att många blir befruktade! Hoppas, hoppas, hoppas!
Elin, så himla tråkigt för dig. Beklagar verkligen. Hoppas att din nästa gång kan bli bättre och att de nu gjort "testomgången" och kan anpassa nästa behandling bättre efter dig. Kram!
Anneliiee mfl som tar lutinus. Jag fick det utksrivet men tydligen har leverantören inte lyckats få ut all medicin i tid så under mars får man Endometrin som är samma fast ett utländskt läkemedel istället. (Bipacksedeln är på arabiska! :P) Jag fick alltså det. Nån mer som testat Endometrin?