Ivf mars 2014
Idag kom mensen. Är så jävla ledsen. Det här är så himla tungt. :(
Idag kom mensen. Är så jävla ledsen. Det här är så himla tungt. :(
Går inte riktigt att fatta att det här är andra gången vi misslyckas. Förstår inte hur jag ska orka igen o igen o igen.
Tjejer, hur gör ni som börjat blöda med progesteronet? Jag tog dessutom test igår o det var såklart minus även om det då bara var rd13 (vår testdag är rd19 så det är en bit kvar). Idag blöder det på ordentligt o jag har världens mensvärk. Känns ju rätt jobbigt att hålla på med progesteronet fortfarande men antar att kliniken vill att man ska fortsätta som vanligt för den mikroskopiska chansen att något finns kvar. Vågar man sluta med dem? Kan mensen bli kortare/mildare om man fortsätter med progesteronet ändå? Hur gör ni?
En fråga till er som tar lutinus. Vad har ni för biverkningar om ni har biverkningar? Jag blir väldigt illamående ca 2 h efter jag tagit lutinus och det blev så här sedan i fredags förra veckan. Innan dess har jag inte känt av det förutom ömma bröst som kom på ruvardag 7. Hcg ger ju illamående och progesteron ger ett svajigt humör enligt FASS' och netdoktor där jag läst.
Natten mellan fredag och lördag har jag haft rosa flytning bara väldigt lite som en enkrona. Inget färskt blod och inget blod när jag kissar. 
När jag vaknar idag är det samma sak. Det är lutinusrester som är rosafärgade men inget blod i urinen och inget färskt blod. 
Jag mådde igår väldigt illa och hade svårt att äta vid lunch. Men är orolig XL och har inte vul förrän på torsdag och det blir fyra oroliga dagar. Mår illa nu igen men det kan lika gärna vara lutinusen.
Bell13 håller tummarna att allt är dom det ska! Kram
I fredags var det dags för oss att göra fet. Embryot var lika fint som vid nedfrysning och hade alla celler i behåll. Nu väntar jag på gravtest den 27 juni. Hoppas så att det är vårt blivande barn jag ruvar på nu.