• eagle87

Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?

Hej är de ngn hår som äter letrozol?

• eagle87
    Vattenliljan skrev 2015-01-13 19:48:17 följande:

I'm back. Var på KUB-ultraljud idag och istället för en sprattlande bebis fanns där ett dött embryo från vecka nio. Det har alltså varit dött sen strax före jul. Känns helt förjävligt just nu. Ska ta tabletter för att få ut allt i helgen och ett par veckor senare blir det ultraljud för att kolla att kroppen stött ut allt ordentligt. Om det ultraljudet är som det ska kan vi börja försöka igen efter nästkommande mens. Även om det inte blir bebis 2015 som vi trodde, så ska jag fasiken bli gravid igen detta år i alla fall! Försöker att blicka framåt, men sorgen tränger förstås på ändå. Jag hoppas att ni andra blir gravida och att ni SLIPPER missfall. Det är banne mig värre än att inte bli gravid alls. Allt hopp och alla framtidsplaner grusade.

Gud va jobbigt :( styrke kram
  • eagle87

Hej behöver lite råd från er som har mer erfarenhet. Jag tar letrozole detta är 3 enkelkuren. Har fått äl alla ggr. Lämnade blodprov på dag 21 här i England . De ska vara över 20 om äl skett. Mitt var 94!!!!!! Min läkare sa att de väldigt bra O ja ska ta ett test om en vecka om mensen inte dyker upp. Kan höga progestron nivåer på dag 21 tyda på graviditet??

Svar på tråden Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?