Inlägg från: bubblan79 |Visa alla inlägg
  • bubblan79
    96hn skrev 2014-03-07 13:30:48 följande:

Jag vill gärna gå med! Bubblan79 kunde inte hitta mig och jag kunde inte hitta henne :) Jag vet inte vad man kan söka på men mailadress borde funka va? Haanaste@hotmail.com
    mäh den mailen gav du junte mig!!! hihi tror jag hittat dig nu iaf. fick du nån vänförfrågan?
    (¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79
    Madeleiiiine skrev 2014-03-07 14:36:44 följande:
    Bubblan79!
    Har skickat meddelande tilld ig med min mail, vill gärna gå med i gruppen!
    hittade dig inte men min facebook är nu öppen så alla bör hitta mig nu!!! haha ursäkta krånglet

bubblan79_vbg@hotmail.com

lägg gärna till mig och skriv ett meddelande bara att det är gruppen nu vill in i så ordnar jag det

by the way tjejer! Jag gick in i v 7 idag! WOHOO
  • bubblan79
    Yoenia skrev 2014-03-07 17:18:19 följande:

Hej! Jag hittade inte dig. Men fu kanske kan adda mig?
    jovisst

gruppen är hemlig såden syns inte om man inte fått en inbjudan. vi är många som inte vill hänga ut oss på fb riktigt än haha
  • bubblan79
    kärleksbarn skrev 2014-03-09 21:19:03 följande:
    jag vill med vara med i fb gruppen :) [email protected]
    du har tagit bort möjligheten att skicka vänfrörfrågan till dig på fb
  • bubblan79
    bubblan79 skrev 2014-03-10 14:51:33 följande:
    du har tagit bort möjligheten att skicka vänfrörfrågan till dig på fb
    såg nu att du redan fått en inbjudan

• bubblan79

jag gick in i v 8 idag!!!! ska till stockholm imorrn och hämta hem min ena lilla hund och har samtidigt spanat in en otroligt billig vagn.. dessutom min drömvagn begagnad så vi ska slå till och köpa barnvagn imorrn!! slå det ni hahaha jag väntar barn!!!!

• bubblan79

storlek 44 brukar vara för förtidigt födda.. vanligtvis är ju de flesta som föds runt 50 cm långa och ha storlek 50 men dom växer så fort och hinner oftast inte ha den storleken så länge så storlek 56 är ju bra att satsa lite extra på och bara några enstaka av storlek 50 som den kan ha precis i början

• bubblan79
    Johanniee skrev 2014-03-18 21:28:17 följande:
    Får jag hänga på här? Bor i Östergötland och har bf den 12/11 enligt mina uträkningar :)

Ringde barnmorskan igår och de ville bland annat att jag och sambon skulle fundera på om vi ville föra ett kub-test. Vi tänker att vi nog inte vill göra det. Vad svaret än blir tänker vi behålla barnet så det spelar ingen roll. Har ni andra fått frågan eller tänkt något på det?

Jag kommer inte att ta ett provat ultraljud utan vi bokade in ett tills jag är i v 12 :) men jag är redan ruskigt nyfiken på att se lilla krabat :)
    jag tänkte först att jag ville göra det pga av att jag ville vara förberedd om något var fel men sen pratade jag med min syster som fick barn förra året och med tanke på hur oroliga dom varit och inte kunnat slappna av och njuta då proverna såg misstänksamma ut och dom fick gå vidare till fostervattensprov mm och sen visade det sig att han var helt frisk så vill jag inte utsätta mig för det i så många månader. man får ju vänta flera veckor efter varje prov man gör innan man vet svaret så nu har vi bestämt oss för att inte göra det
  • bubblan79
    JagMedPlus skrev 2014-03-19 12:25:46 följande:

Hoppsan jag fick plus. Mitt första plus någonsin. Räknade själv ut att jag var i vecka 7 enligt 1177, men när jag skulle boka tid hos BM så sa hon att jag bara är i vecka 6, Vet någon här varifrån barnmorskorna får sin snurra eller varför de räknar annorlunda?

min bm rek 1177 app plus att man fick en folder på hälsosamtalet från 1177 så dom förhåller sig till den informationen. du kanske räknade fel?
Svar på tråden Bebis november 2014