• Anonym (***)

Styvmammor

Anonym (saknar) skrev 2014-02-23 14:45:44 följande:
    Det absolut jobbigaste är att jag saknar min bonusdotter jättemycket nu när det tog slut mellan oss vuxna.

Det är nog inte nyttigt att bli kär i någon som redan har barn, man separerar inte bara från honom utan från hans barn också...
    Håller med dig. Av respekt för exets nya kvinna håller jag mig undan dottern, men jag saknar henne enormt mycket och tänker ofta på henne.  Mitt ex har dock kontakt med mitt barn eftersom exet inte har vett nog att hålla sig borta!
  • Anonym (***)
    Anonym (.) skrev 2014-02-24 13:52:24 följande:
    Åhhh...! Blir arg bara jag skriver.. En gång hoppade ena av hans barn sönder tre stycken bilar som stod på en parkering. Alltså hoppade på taken, huvarna och bagaget samt sparkade sönder backspeglarna. 
    När detta då kommer fram till mig av en socialsekreterare och jag tar upp det med maken som ännu inte hunnit få ta del av informationen bemöts jag av: Amen vafan! Du bara hittar fel på mina barn! Du leeetar fel! Mina barn skulle aaaaldrig göra så!

Ja jo.. Jag letar fel. DOM FINNS JU PRECIS FRAMFÖR NÄSAN! 
    Hmm..... den socialsekreteraren måste ju ha begått ett grovt tjänstefel - det är ännu mer illa än det du skriver om anser jag. Anmäl denne genast!
  • Anonym (***)
    Anonym (.) skrev 2014-02-24 18:14:37 följande:
    Varför? Hon ringde och jag svarade..? Vi känner varandra sedan innan då barnen haft mycket "problem" så hon vet mycket väl vem jag är och att jag är gift med barnens pappa. Vi har varit på möten tillsammans ang barnen.. 

Tummen upp på den! 
    Har du vårdnad om  barnet? Om inte så ÄR det ett sekretessbrott oavsett hur mycket polare ni är! Det gör snarare saken ännu värre. Fy vilken hemsk människa!
Svar på tråden Styvmammor