Jag är stalkad
Jag är stalkad av en oönskad person vi var tidigare klasskamrater vi kunde talas vid på rasterna och på lektionerna givetvis pratade jag med varenda en då eftersom vi gick i samma klass vi hade en klasskamrats relation, för övrigt har jag ingen koppling till henne eller relation till henne alls. Det va längesen som jag gick i skolan idag är jag vuxen och "har gått vidare och blickar framåt". Den här personen har inte många vänner personen är väldigt ensam på grund av sitt anmälda konstiga utseende och personlighet. Vi umgicks aldrig på fritiden eller utanför skolan. Under skolperioden fann jag min blivande make, det ställs många frågor om honom och om mitt privata kärleksliv. Hon är en mycket nyfiken person och en skvallerbytta, även andra har blivit utsatta av henne.Jag har fått byta mobilnummer för att hon smsar till mig om hon ringde la hon på luren, oftast är det bara sms. I verkligheten är hon inte särskilt tuff i verkligheten är hon en liten myra på jordens yta tuff i text men inte i mun. Hon är en ensam kvinna med få vänner hon söker troligtvis kontakt, hon kontaktade min makes lillebror idag via facebook hon ställde många frågor om mig och om min make. Under skolperioden var hon otroligt jobbig, följde efter mig och min väninna, trakasserar oss vi båda va invandrare och då skulle hon givetvis gå på med rastistiska påhopp, hon bestämde sig för att bli rasist i en period det upphörde sedan men sådant förlåter vi inte det va endast text men ändå grov text hon va på oss bägge ett tag men gjorde ett uppehåll jag är tyvärr inte vän med min andra väninna mer vi har ingen kontakt idag. jag sa åt henne att sluta på skarpen försvarade min väninna med klor, vi ville bara bli av med henne för hon va anmällt jobbig.
Jag vill inte ha någon som helst kontakt med den här kvinnan jag tycker hon är anmält besvärlig och fler problem ska jag inte behöva få. Jag är inte rädd för henne för hon har inte vågat röra mig personligen jag tycker bara att det är obehagligt när hon kontaktat min familj och mina nära occh kära, som idag när hon kontaktade min makes lillebror och ställde frågor. Hon sökte troligtvis på hans efternamn och snappade upp honom där i från, hon söker på mitt namn på google och på telefon nummrena och min adress ag har bytt telefon nummer ett antal gånger på grund av hon tog kontakt hon lyssnar inte på när andra ber henne att sluta hon gör det bara värre.
Hon bor inte särskilt långt i från mig bara i en annan stad hon åker till min stad emellanåt, hon går på mig nu trakasserar hon mina familjemedlemmar även andra tycker att hon går för långt. Hon tog till exempel mitt smeknamn och bytte ut det emot sitt förnamn, jag vill att hon slutar jag vill inte ha den här kvinnan i mitt liv. Andra tycker att hon också ska sluta, jag har skickat mail till hennes mamma om vad hon syssslar med på internet även mailat till hennes syster samt hennes dåvarande lärare. Den här kvinnan bor på ett serviceboende för handikappade, jag skulle vilja komma i kontakt med hennes personal för att få ett slut. Jag orkar inte med det här för jag känner att jag inte ska behöva få fler problem jag har mina problem och hon har sina, om inte hennes familj gör något åt detta vet inte jag vad jag ska göra, jag mår bara dåligt av att hon snokar i mina kärleksaffärer i mitt privatliv. Jag önskar att jag aldrig hade träffat den här kvinnan faktiskt, hon ställer kolossalt många frågor om min make min make och hon va också klasskamrater vi gick i samma klass alla tre men nu går hon för långt vad hade ni gjort i denna situation.