• Anonym (Funderare)

snälla svara

Har en fetish för fötter.
    Hur hade ni kvinnor reagerat om er man hade talat om för er att han tände på era fötter?
    Svara detaljerat tack.
    Ska kanske erkänna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-24 22:42
    Värt att nämna att jag även gilla att kittla frugans fötter. Hade detta kittlande påverkat eran reaktion?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-14 23:12
    ?

• Svar på tråden snälla svara
  • La Lola

Min första tanke hade varit; "åh helvete, jag som är så jävla kittlig!"

Det skulle inte bli så mycket fotdyrkan på mig med andra ord.
    Fast jag gillar fotmassage.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • kerstinsmide

Fotfetisch är ju ingen "farlig" fetisch. :) jag personligen tål inte folks fötter, men älskar när man kliar/masserar/smörjer in mina. Tror inte du behövee oroa dig, hon kommer nog kanske bli chockad av att det är ett avslöjande men sånt lägger ju sig. ^^

• Baby Firefly
    Anonym (Funderare) skrev 2014-02-24 22:32:17 följande:
    Hur hade din spontana reaktion varit om din man erkänt denna fetish?
    Jag hade blivit glad
  • Anonym (Funderare)
    Baby Firefly skrev 2014-02-24 22:42:41 följande:
    Jag hade blivit glad

Varför hade du blivit glad?
  • Mamori
    Anonym (Funderare) skrev 2014-02-24 22:24:34 följande:
    Hur tror du att din vardag hade sett ut efter själva erkännandet? ngn ändring?
    Alltså vardagen utanför sexet? Inte annorlunda alls, förutom att jag kanske skulle påpeka det när jag såg någon tjej med snygga fötter och fråga om han tyckte de var attraktiva? Och att jag skulle ägna mina egna lite mer uppmärksamhet nu när jag visste att han tittade på dem : P
  • Anonym (Funderare)
    Mamori skrev 2014-02-25 17:56:23 följande:
    Alltså vardagen utanför sexet? Inte annorlunda alls, förutom att jag kanske skulle påpeka det när jag såg någon tjej med snygga fötter och fråga om han tyckte de var attraktiva? Och att jag skulle ägna mina egna lite mer uppmärksamhet nu när jag visste att han tittade på dem : P
    Hade du blivit avis om jag kollat på ngn annan tjejs fötter? räknas det som otrohet?
  • Anonym (fru)

Min man tänder på mina fötter, helt ok. Det visade han  tidigt i förhållandet. Inte direkt chockerande.

• Anonym (Funderare)
    Anonym (fru) skrev 2014-02-25 20:00:16 följande:
    Min man tänder på mina fötter, helt ok. Det visade han  tidigt i förhållandet. Inte direkt chockerande.
    Hur reagerade du?
    Har förhållande ändrats sen han berättade eller listade du ut det själv?
  • Anonym (fru)
    Anonym (Funderare) skrev 2014-02-25 20:04:14 följande:
    Hur reagerade du?
    Har förhållande ändrats sen han berättade eller listade du ut det själv?
    Alltså han började väl helt enkelt att kyssa och suga på mina fötter nån gång när vi hade sex i början. Hade jag inte gillat det så hade jag väl sagt nej och dragit undan dom bara.
    Det var inte så stor grej liksom. Jag är kittlig så jag har fullt upp med att inte vrida mej, men tycker inte att det är sjukt eller kinky eller så. Han är nog lite mera intresserad på sommar än vinter tror jag, de är väl mera exponerade på sommaren, och solbruna med nagellack och så.
  • Anonym (Funderare)

Tycker han också om att kittla dina fötter?

Svar på tråden snälla svara