• Anonym (Funderare)

snälla svara

Har en fetish för fötter.
    Hur hade ni kvinnor reagerat om er man hade talat om för er att han tände på era fötter?
    Svara detaljerat tack.
    Ska kanske erkänna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-24 22:42
    Värt att nämna att jag även gilla att kittla frugans fötter. Hade detta kittlande påverkat eran reaktion?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-14 23:12
    ?

• Svar på tråden snälla svara
  • nymedlem

Alla mina män har gillat mina fötter, både i och utanför sängen. 2 av mina ex har fotat mina fötter när jag har sovit. Blev lite förvånad första gången jag fick veta, när nästa kille gjorde samma sak tänkte jag inte så mkt på det.

Min nya man pussade på mina fötter någon av de första gångerna vi hade sex, han gillar också fötter.

Jag tror det är väldigt vanligt, eller så har jag ovanligt fina fötter...... ha ha Drömmer

• Anonym (fru)

Nej. Inget han tänder på . Och jag är för kittlig för att det skulle vara en rolig lek, det  skulle bara sluta med näsblod.
    För mej som är kittlig så är kittlighet inte sexuellt, det går inte att slappna av när det kittlas.
    Kan vara ett problem ibland när det plötsligt blir kittligt fast det inte alls är meningen, tex på insidan av låret.

• Anonym (Funderare)
    nymedlem skrev 2014-02-25 20:35:12 följande:
    Alla mina män har gillat mina fötter, både i och utanför sängen. 2 av mina ex har fotat mina fötter när jag har sovit. Blev lite förvånad första gången jag fick veta, när nästa kille gjorde samma sak tänkte jag inte så mkt på det.

Min nya man pussade på mina fötter någon av de första gångerna vi hade sex, han gillar också fötter.

Jag tror det är väldigt vanligt, eller så har jag ovanligt fina fötter...... ha ha Drömmer
    Gillar han också att kittla dina fötter?
    Har du frågat han ngt om varför han gillar dina fötter?
  • Anonym (Funderare)
    Anonym (fru) skrev 2014-02-25 20:21:52 följande:
    Alltså han började väl helt enkelt att kyssa och suga på mina fötter nån gång när vi hade sex i början. Hade jag inte gillat det så hade jag väl sagt nej och dragit undan dom bara.
    Det var inte så stor grej liksom. Jag är kittlig så jag har fullt upp med att inte vrida mej, men tycker inte att det är sjukt eller kinky eller så. Han är nog lite mera intresserad på sommar än vinter tror jag, de är väl mera exponerade på sommaren, och solbruna med nagellack och så.
    Funkar det för dig att din man suger slickar på dina fötter när du är kittlig?
  • nymedlem
    Anonym (Funderare) skrev 2014-02-25 20:40:55 följande:
    Gillar han också att kittla dina fötter?
    Har du frågat han ngt om varför han gillar dina fötter?
    Vårat förhållande är helt nytt så jag har inte frågat något om den saken ...... ännu. Tillsammans drygt 1 månad.

Han har inte kittlat fötterna, men jag skulle säkert gilla det - kanske inte sexuellt dock.
  • Anonym (fru)
    Anonym (Funderare) skrev 2014-02-25 20:47:04 följande:
    Funkar det för dig att din man suger slickar på dina fötter när du är kittlig?
    Han måste hålla "stadigt ".
    Oftast försvinner kittligheten när det blir mer sexuellt och hett, mer allvar. Men ibland går det bara inte.
  • Anonym (Funderare)
    nymedlem skrev 2014-02-25 20:54:23 följande:
    Vårat förhållande är helt nytt så jag har inte frågat något om den saken ...... ännu. Tillsammans drygt 1 månad.

Han har inte kittlat fötterna, men jag skulle säkert gilla det - kanske inte sexuellt dock.
    Om du är kittlig, är du känner du dig bekväm med att han håller på med dina fötter?
  • Anonym (fru)

Ts, är du orolig för att din tjej ska tycka det är sjukt och udda, eller att hon är för kittlig?

• Anonym (Funderare)
    Anonym (fru) skrev 2014-02-25 21:14:05 följande:
    Ts, är du orolig för att din tjej ska tycka det är sjukt och udda, eller att hon är för kittlig?
    Både och...
  • Anonym (fru)

Börja lite försiktigt med pussar då och se hur det går.

Min man gillar dessutom att trycka in hela ansiktet i fotsulorna, och liksom bli gnuggad av dom. Ok, det är faktiskt lite sjukt när jag tänker på saken

Svar på tråden snälla svara