Inlägg från: Hannaj1991 |Visa alla inlägg
  • Hannaj1991

Varför går jag inte ner i vikt?

Hej jag har också svårt med min vikt vill också gå ner te 50 kg hoppas på kunna köpa en träningscykel som man har hemma jag väger drygt 122.0 kg vill ner te 50 kg är det någon som kan tipsa mig man hår ner i vikt ingen lchf livs farligt för kroppen ...

• Hannaj1991

Jag e 164 lång jag vill ner åtminstone te 60 då de är min normala vikt igentligen .... Har minskat på godis o kakor o läsk dricker istället Loka el Ramlösa vill inte ha läsk .. Har minskat på portsonerna . Måste ta de lugt har precis gjort en operation som gör att jag måste se upp med va jag äter o inte kan äta med mera har olika appar där jag lägger in tex mat med mera hoppas på en mortsionscykel här i sommar Hade en jobbig jobbig kanske e fel ord men under graviditeten va vikten 128 ca...

• Hannaj1991

Jag står nu på 122,2 kg växlar där i mellan till 121 kg har börjat träna med mina träningsredskap som jag har hemma tror de har med mina graviditets kilo jag hade också Minns inte vad jag vägde innan graviditeten men under graviditeten vägde jag 128 kg med kläder o skor lågskor dom tog bort ett kg. Har slutat äta fet mat o godis o läsk o kakor godis bara vid speciella tillfällen vill gärna ha svar på detta

• Hannaj1991

Cykla kan jag inte göra pga att jag har en skada på vänstra knät ... Väger mig antingen på måndagen el på fredagen el nån gång där i mellan de är inte varje dag vill igentligen inte väga mig el kolla vågen pga min vikt vill ha svar på detta

• Hannaj1991

Jag vill ner i vikt från 122,2 till 50 hur ska jag göra ??? Mår dåligt av o ha sån vikt gör allt för o gå ner men de står stilla har träningsredskap hemma vill ha svar på detta

• Hannaj1991

Äter o rör mig som jag ska äter minde ändå står jag där jag står antingen så har jag gått ner 0,1 kg el så har jag gått upp fattar inte svara på detta

• Hannaj1991

Hur menar du ???????? Jag har precis börjat träna med mina tränings redskap jag har hemma svara på detta

• Hannaj1991

Jag har ingen kostomläggning äter som vanligt vanlig mat grönsaker sällan fet mat nån gång i veckan kan de bli godis vid speciella tillfällen har dragit ner på portsonerna från stora till mitt i mellan till små beror på hur hungrig man e svara på detta

Svar på tråden Varför går jag inte ner i vikt?