Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Varför går jag inte ner i vikt?

Hannaj och hennes sätt att resonera på är lite speciellt. Kanske föreligger inte enbart problem med övervikt där - verkar vara lite tjall med förståelsen också. 

• Påven Johanna
    Hannaj1991 skrev 2014-04-10 13:27:57 följande:
    Min kropp känner visst av knäskadan den kommer jag ha hela tiden ... De ända jag inte äter el dricker dricker sällan läsk en gång i veckan kebab me pomfritt sällan äter inge godis bara speciella tillfällen vill ner från 122,2 till 50 kg o jag e 164 lång min normala vikt e 60 kg
    Men du kan helt enkelt inte äta bra mat och små portioner när du väger 122 pannor till en längd på 164 cm. Det säger sig självt att du måste överäta kraftigt för att komma upp i den vikten. 

När vägde du senast 60 kg?
  • Påven Johanna
    Hannaj1991 skrev 2014-04-10 13:57:45 följande:
    Jo jag äter visst bra mat precis som alla andra jag har appar men glömmer l lägga in kan de va för ca 2 år sen jag vägde 60 kg sen kan de va att jag har graviditets kilona kvar gick ner lite när min son föddes ....
    Jag tror inte att det är graviditetskilon. Det är en uppgång på 62 kilo vi pratar om här (ja, egentligen mer eftersom du vägda 128 kg som gravid), den har du nog jobbat lite mer på än bara genom ett samlag. 
  • Påven Johanna
    Hannaj1991 skrev 2014-04-11 10:34:29 följande:
    Ris och pasta youghurt och macka är bra mat va ska man annars leva på aldrig lchf
    Men efter du väger 122 kg så kanske du äter för mycket av den bra maten? 
  • Påven Johanna
    Hannaj1991 skrev 2014-04-11 11:15:26 följande:
    Varför ska jag gå te en sån ?? Behöver ingen sån nej jag äter inte för mycket av de
    Så vad tror du själv är orsaken till att du väger 122 kg? Otur?
  • Påven Johanna
    Hannaj1991 skrev 2014-04-11 14:27:28 följande:
    Jag e ute efter goda råd inget annat
    Har du provat Nutrilett? Man går ner av det, var det någon som sa. Minns inte vem, men det var i alla fall en skarptänkande människa. 
  • Påven Johanna
    Angel00 skrev 2014-04-14 09:02:59 följande:
    Om TS väger 101 kg, hur får du det till att hon har en övervikt på 62kg?
    39 kg är ungf vad ett barn eller en tonåring väger..... Skrämmande verklighetsuppfattning du har.......
    Det är ju Hannaj som har 62 pannor för mycket. Och det är nämnda Hannaj som skriver mest i den här tråden. TS skrev ett inlägg och försvann. 
  • Påven Johanna
    k girl skrev 2014-04-14 09:24:12 följande:
    Nej, hon har kommit tillbaka och berättat att hennes viktnedgång går bra.
    Ja, jag såg det efter att jag skrev mitt inlägg. Roligt för henne!
    Men det hade ändå inget med Angel00s inlägg att göra, hon missuppfattade Svartsmurfan. 
Svar på tråden Varför går jag inte ner i vikt?