Inlägg från: Hannaj1991 |Visa alla inlägg
  • Hannaj1991

Varför går jag inte ner i vikt?

Behöver ingen kostomläggning vill bara ha råd om hur jag ska ner i vikt äter som vanligt folk utom ingen det mat bara ibland varför tjata om kostomläggning de är de jag inte behöver ... Hm funderar på o ta nutrilett frukost lunch o äta riktig mat me min man

• Hannaj1991

Ingen kostomläggning behövs .. Jag äter bra o nyttig mat o går promenad med min son o Man .... Nutrilett hjälper mot viktnedgång de vet jag...

• Hannaj1991

Nutrilett har jag druckit förut o de har hjälp att jag går ner .......... Vatten o saft o Loka o Ramlösa dricker jag sällan läsk måttligt med ris o pasta o kött o grönsaker i stor mängd och frukt äter jag med dricker minst 3-4 koppar kaffe el te beror på hur trött jag e .... Jag går som jag brukar göra kan inte gå hur som hälst med min knäskada som jag har på vänstra knät ....

• Hannaj1991

Tvärt om nutrilett gör så man går ner de vet jag sen tidigare ... Om ni så gärna vill veta va jag äter på en dag så ... 2 koppar kaffe ca 2 mackor 1 tallrik youghurt om de finns hemma frukost .. Lunch ris el pasta ev 2 köttbitar el så o grönsaker ... Middag ris el pasta cickenbits el pizza grönsaker och god sallad me mycket gott i ....

• Hannaj1991

Äter inte för mycket sluta säg att jag äter för mycket de finns tydligen ingen som kan ge råd hur man går ner rör på mig så mycket jag kan har en knäskada så sem har jag stuka el vrikat höger fot som gör ont varje dag så jag tar de lugt tränar de kan kan

• Hannaj1991

Min kropp känner visst av knäskadan den kommer jag ha hela tiden ... De ända jag inte äter el dricker dricker sällan läsk en gång i veckan kebab me pomfritt sällan äter inge godis bara speciella tillfällen vill ner från 122,2 till 50 kg o jag e 164 lång min normala vikt e 60 kg

• Hannaj1991

Jo jag äter visst bra mat precis som alla andra jag har appar men glömmer l lägga in kan de va för ca 2 år sen jag vägde 60 kg sen kan de va att jag har graviditets kilona kvar gick ner lite när min son föddes ....

• Hannaj1991

Hur menar du påven Johanna ???? Jag förstår inte du får förklara på ett enklare sätt så jag förstår någorlunda .. Hade varit enklare om man hade hund som jag hoppas på o skaffa sån då man bör ut två tre gånger om dan för att rasta hunden o man kommer ut själv saknar o ha hund

Svar på tråden Varför går jag inte ner i vikt?