Inlägg från: Hannaj1991 |Visa alla inlägg
  • Hannaj1991

Varför går jag inte ner i vikt?

Jag e frisk behöver inte gå till läkarn om jag inte behöver de ... De är sellan jag äter de ...

• Hannaj1991

Varför ska jag gå te en sån ?? Behöver ingen sån nej jag äter inte för mycket av de

• Hannaj1991

Jag äter ju små portsoner kan ingen ge råd hur man går ner istället för o kritisera mig hela tiden att jag äter fel mat o så för de gör jag inte pizza o kebab o läsk måste man få ta nån gång men inte för ofta har inte vägt mig på ca1 vecka för jag vill inte se va de står

• Hannaj1991

Me tycker inte om fulkorns pasta el ris inte naturell youghurt heller de vanliga ska de va använder milda mat i stället för grädde för de är viss mat jag inte tål som jag får ont i magen av de beror på vad de är för råd nej tack för vattengympa aldrig har en knäskada som jag inte kan göra så mycket åt o inte läkarn heller för dom opererar bara dom som sportar JAG VILL HA RÅD OM HUR MAN GÅR NER INTE KRETIK

• Hannaj1991

Sluta tjata om att jag ska ändra min kost jag behöver inte ändra min kost alls ... De va prat om ev operation men de blev inte så knäskadan kommer jag ha hela livet finns inget att göra åt knäskadan .. De ända dom hjälper är nutrilett

Svar på tråden Varför går jag inte ner i vikt?