Inlägg från: Anonym (snyggt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (snyggt)

Komplex över min näsa

Jag har ALLTID haft en dragning till män med stora näsor, det är skitsnyggt och ger karaktär till utseendet! Tänk Christopher Eccleston, Adrien Brody, Ralph Fiennes, Liam Neeson, killen i Amelie från Montmartre m fl - näsan i kombination med vackra ögon är oftast vad som "gör" utseendet för mig.

Det finns säkert dem som tycker att en "ful" näsa förstör utseendet också, men här går ju meningarna isär om vad som egentligen är en ful näsa. Jag fullkomligt avskyr alla plastikopererade likriktade små docknäsor som är resultatet av det sjuka hollywood-idealet. Tack och lov är inte manliga skådespelare lika utsatta för denna likriktning, eller har andra ideal, så de kan behålla sina urtjusiga näsor.

Om tjejer stirrar på dig på bussen kan det mycket väl vara för att de har samma ideal som jag själv, d v s de går igång, kanske på hela ditt useende, men framför allt tack vare din näsa.

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Vad tycker ni 2) skrev 2014-02-28 17:47:32 följande:
    Hej,
    Klantig nog glömde jag Anv och pw till mitt konto som jag använde mig med "fake mail"(vill vara helt anonym)

Tack för era svar och det verkar som iaf inte många stör på sådana näsor! Att jag är "snygg" på hela mitt utseende har jag ingen aning( har hört få gånger att jag är snygg, alla kommenterar mina ögon/ögonfransar)

Jag skulle aldrig våga berätta till mina föräldrar att jag skulle vilja operera min näsa, de skulle bara tycka att jag är efterbliven och min släkt med (det har inget med ekonomisk sätt).

Tack för att ni tog er tid! Det värmer när jag fick det här sagt och nu känns det som att jag kan börja acceptera min näsa:)! Det kanske lät som att jag ville ha flera brudar osv men nej det skulle jag aldrig göra! Spelar ingen roll hur snygg hon är för jag kommer gå efter insidan! Självklart måste hon se "ok" ut men viktigaste hur hon är som person! Det är väl sånna relation som håller tills man dör:)!
    Det spelar ingen roll om du undrar över detta för att du vill ha fler brudar eller ej, eller om du går på utseende eller personlighet (de flesta går väl på både och) . Men jag hoppas verkligen att du inte opererar din näsa utan skaffar dig lite bättre självförtroende bara. Du har visserligen inte lagt upp någon bild, men jag kan nästan garantera att det finns tjejer som skulle spana in dig JUST för näsans skull. Sen skulle de upptäcka din fina personlighet (nu är jag både för gammal, och dessutom upptagen - med en stornäst man - men om jag var singel och i din ålder skulle jag be dig inboxa en bild ).

Älska din näsa!
Svar på tråden Komplex över min näsa