Komplex över min näsa
Hej!
Jag är 21 år (kille) och har haft komplex över min kroikiga näsa (som Mellanöstern näsor)
Ända sen jag var liten har jag varit populär bland tjejer för att jag har bland "världens vackraste ögon" asså jag har väldig långa ögonfransar(typ som han från one direction tror han heter zac) och mina ögonfärg skiftar mellan blå/grön med mycket gult runt pupillerna(jag hör ofta att jag har katt ögon) jag har ganska små ögon form exakt likt "Samir jr badran". Jag har hela mitt liv hört att jag har vackra ögon och tjejer skulle dö för att få mina ögon. Vid den tiden hatade jag mina ögon för alla höll på att prata om mina ögon osv. Men min näsa har växt och jag började tycka jag är ful och den blev större (inte jätte stor men mellan) men den är krokig som gör den ful, ja mår ila av att se mig i spegeln vid sidorna då min näsa är ful (att operera näsan kommer jag aldrig göra). Jag har i hela mitt liv aldrig varit utseendefixerade tills jag blev 19-20 år. Jag hade pott frilla och mådde alltid dålig av min näsa och såg mig själv ful men dock fick jag kommentarer att jag har vackra ögon. När jag började bli utseendefixerade har jag märkt att tjejer stirrar på mig och då tänker jag är det för mina ögon eller för min fula krokiga näsa (händer ofta i bussen). Jag vet inte hur tjejer tänker men jag vet att de kan bli kära i mina ögon men jag själv mår dålig av min näsa och ser mig som ful...
Jag hatar när folk stirrar på mig och känner mig som en freak. Kan en ful näsa göra en kille ful fast han har "vackra ögon"
PS. Jag har aldrig vågat prata med någon om det här och skulle vilja höra vad ni tycker!