Inlägg från: Anonym (Vad tycker ni 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vad tycker ni 2)

Komplex över min näsa

Hej,

Klantig nog glömde jag Anv och pw till mitt konto som jag använde mig med "fake mail"(vill vara helt anonym)

Tack för era svar och det verkar som iaf inte många stör på sådana näsor! Att jag är "snygg" på hela mitt utseende har jag ingen aning( har hört få gånger att jag är snygg, alla kommenterar mina ögon/ögonfransar)

Jag skulle aldrig våga berätta till mina föräldrar att jag skulle vilja operera min näsa, de skulle bara tycka att jag är efterbliven och min släkt med (det har inget med ekonomisk sätt).

Tack för att ni tog er tid! Det värmer när jag fick det här sagt och nu känns det som att jag kan börja acceptera min näsa:)! Det kanske lät som att jag ville ha flera brudar osv men nej det skulle jag aldrig göra! Spelar ingen roll hur snygg hon är för jag kommer gå efter insidan! Självklart måste hon se "ok" ut men viktigaste hur hon är som person! Det är väl sånna relation som håller tills man dör:)!

• Anonym (Vad tycker ni 2)
    jagärjagvemärdu skrev 2014-02-28 22:42:27 följande:
    vem är zac i one direction? finns ingen som heter det. personligen tycker jag att näsor kan påverka en persons utseende, men om det är någon jag gillar bryr jag inte mig ju... om du har så mycket komplex, varför vill du absolut inte operera?

Ops han heter Zayn.. Syftet var att jag ville veta hur folk tkr om "annorlunda näsor" och jag ville se om jag gör det till en big deal( jag vill acceptera min näsa) .. Jag hatar att operera. För 4-5 år sedan var jag hos doktorn för att jag har lite andnings problem med näsan och de sa att jag har ngt som täpper till näshålet som man har när man är en bebis ( tydligen ska det försvinna när man blir äldre) och de rekommenderade att jag skulle ta bort det men jag vägrade för jag hatar att operera mig ( jag kan andas med näsan men lite sämre). Man vet ju aldrig hur en näs operation kan sluta.. Det kan bli värre med..:( Jag kanske gör det minsta annorlunda till en big deal, är det vanligt att gå från att inte bry sig om att vara utseendefixerad( jag brydde mig inte om mina kläder, håret osv..) till att vilja vara "perfekt"?
Svar på tråden Komplex över min näsa