camus skrev 2014-03-02 15:34:39 följande:
Därför att avatar är en dålig film och en föreställning på Dramaten (alltsomoftast) är bra. Det är inte likvärdigt i kvalitet. En perfekt stekt torskrygg är bättre än fiskpinnar, oavsett om någon råkar tycka annorlunda.
Du får klä dig som du vill och lämna klockan hemma om du vill. Jag har två Rolex. En av dem sitter på alltid på armen under manchetten och gör mig glad utan någon som helst showoff.
Du tycker att Avatar är en dålig film, jag tycker att det är en bra film och har nog aldrig sett en teaterföreställning som givit mig ett dugg. Som sagt tycke och smak. Hur sätter du kvalite på det? att det ena skulle vara kvalitativ bättre än det andra?
Vet du hur man steker en perfekt torskrygg? jag vet för att jag är utbildad kock, jag kan steka fiskpinnar perfekt med, skillnaden ligger i att torskryggen kostar ett par hundra kronor kilot?
Ja du får absolut klä dig hur du vill med men kom inte med nedvärderingar av vad hur andra människor klär sig eller om de gillar teater eller att se på film i stället.
Du skrev att du tagit dig igenom en civilingenjörsutbildning jaha? jag har fyra utbildningar min fru har tre? vad är poängen?